Em despedeixo

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Hola, aquesta es la meva despedida.

Les raons són ben simples:

Sense estar d'acord amb algunes característiques de la comunitat, vaig acollir el càrrec per fomentar la simulació en català e impulsar la comunitat .
Crec que en l'arma em complert el mínim rodatge. Em aprés, em jugat i sobre tot em fet un grup molt maco i de gent molt sana.

Però ha arribat el moment de marxar. He intentat enfocar el camí com he pogut per a que disfruteu i espero que doni fruits més endavant.

Vui tenir més temps per mi i després per l'any que bé, no us enganyaré, entrar un altre vegada en la simulació amb mes temps, en un lloc on em trobi una mica més amb lo que busco com a clan o comunitat, un altre projecte potser.

Encara i així passaré de tant en tant a veure com aneu. I espero que molt bé, sincerament.

També voldria que escolliu un nou cap de grup al que li traspassaré tota la info que pugui necessitar. I ajudarli en els primers dubtes.

Una salutació i ens veïem aviat.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#2
Osti jcarrest, quina mala notícia... Ara que s'han allistat varis membres mès és una llàstima que te'n vagis.
Nomès et demanaria que t'ho repensessis, que encara ens queda molt per fer a l comunitat.

De totes maneres, quan tinguis temps connècta't!!!! ç;)
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#3
Cagon la put.... Ja començem malament.

No te conect pero ja me sap malament que t'en vagis.
Tenim idees molt bones per el futur. Repensa un poc més. Si es questió de feina idó delega funçions a uns altres.
No t'en cremis.

Porem xerrar per TS una estona i veure les idees que tenim. Jo estic conectat gairabé sempre. Esper no quedarmi'hi tot sòl.

Una abraçada.
 
16 Juny 2010
61
0
0
#7
Ja saps q pots venir a jugar amb naltros quan vulguis, bona sort i fins aviat. Si és per excés de feina sempre pots estar com a fuseller, no cal matar-se a pencar.

Gràcies per la feina feta i fins a la propera company. ç;)