Eliminar el problema del moviment frontal del TrackIR al gir

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Des del principi, el DCS (crec que només a l'A-10C), tenia un problema amb el TrackIR segons la meva opinió, tot i que resulta que es una opció inclosa intencionadament. Quan estàs a cabina, si gires el cap 90º o mes, la vista a mes s'apropa al HUD. Es a dir, que a partir de 90º l'eix Z també es mou encara que tu no ho facis. Això sembla que es una opció que es diu ShoulderSize, i que pretén facilitar la vista posterior per cercar enemics a la cua.
El problema amb això, es que el cap es mou involuntàriament cap al davant, descentrant la vista i fent mes complicat tocar els botons laterals del cockpit. A mi personalment m'ha molestat moltíssim sempre.
Doncs des de la versió 1.2.5 aquesta opció es pot modificar.

Concretament heu d'anar a carpetadelsimulador\Config\View\Server.Lua (feu una copia de seguretat abans si voleu).
I dintre cerqueu això:
ShoulderSize = 0.2, -- move body when azimuth value more then 90 degrees

Si voleu eliminar aquest efecte, nomes heu de posar valor 0.

Jo ho he provat, i per fi no hem torno boig i em deixo el coll per poder tocar els controls laterals.

Us recomano que ho proveu, a mi m'ha anat de luxe.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Re: Eliminar el problema del moviment frontal del TrackIR al

No m'havia adonat mai d'aquest problema, però ho provaré a veure si hi noto diferència. :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Re: Eliminar el problema del moviment frontal del TrackIR al

Doncs ho he provat i ara entenc l'efecte molest que dius, i si, era molest. Gràcies jefe! :çsi: