EBC "Entrenament Bàsic de Combat" INSCRIPCIONS 2015

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1



Descripció del curs

Aquest curs està orientat a la formació bàsica, partint del supòsit que l'alumne no te cap tipus de coneixements sobre la matèria, i per tant donarem una formació des de zero igual per a tothom.
El curs, encara que bàsic, per la seva complexitat està pensat per a tothom actualment, incloent els veterans, ja que en la creació del manual hem aprofundit molt en les matèries que impartirem, amb informació detallada de tots els aspectes claus, com el funcionament muscular del nostre soldat al simulador a l'hora de disparar, o diferents tècniques per determinar una posició enemiga desconeguda.

L'EBC es un curs molt centrat en el formació mes primordial, que pretén atorgar a l'alumne una bona base, per poder posteriorment fer entrenaments mes avançats sense haver d'ensenyar qüestions molts bàsiques que ja s'haurien de saber.

Els curs es dividira per fases, extretes de cursos reals d'infanteria, on progressivament s'anirà ampliant la formació de l'alumne. Cada fase podrà ser composada per una o varies classes, depenent de la matèria i el temps disponible.

Tot el material necessari es distribuirà abans de les classes, com el manual del curs.

Un cop completat el curs, aprovant l'examen final, aquells que ostentin el rang de Recluta ascendiran a Soldat i obtindran el certificat del EBC, que els donara la possibilitat de formar-se en altres cursos mes avançats, ja que es obligatori tenir l'EBC per fer qualsevol altre curs.

Com que aquest es un curs molt important, demanem des del grup d'Instrucció que si us plau respecteu el vostre compromís amb el curs. Tot i que contemplem la possibilitat d'impartir alguna classe de nou que un alumne s'hagi perdut un altre dia, això repercuteix negativament en la nostre planificació. Gràcies de part del grup d'Instrucció.

Calendari

Les classes es faran els dilluns de cada setmana fins a acabar el curs, començant a les 22:15 i acabant com a molt tard a les 01:00, per tant tothom a d'estar al TS a les 22:00. Abans de cada classe publicarem un fil avisant del dia i temari a impartir, amb el material per estudiar i perque els alumnes inscrits confirmin assistència.

La següent previsió de classes pot variar segons les necessitats:

Classe 1 - 26/10/2015
- Presentació
- Balística i fonaments de la punteria amb fusell
- Fonaments de la punteria amb fusell reforçats
- Prioritzar i atacar objectius a diferents distàncies

Classe 2 - 02/11/2015
- Patrulla i formacions
- Maniobrar i atacar objectius com a part d'una esquadra

Classe 3 - 09/11/2015
- Punteria avançada amb fusell
- Granades de fragmentació M67 i de fum M18
- Metralladora M240B
- Llançador antitanc AT4
- Llançagranades de 40mm M203

Classe 4 - 16/11/2015
- Operacions militars a terreny urbà (MOUT - Military Operations in Urban Terrain) - Part 1

Classe 5 - 23/11/2015
- Operacions militars a terreny urbà (MOUT - Military Operations in Urban Terrain) - Part 2

Classe 6 - 30/11/2015
- Defensa del comboi

Examen - 07/12/2015
- Examen final del curs.

Documentació

Tenim un manual principal de creació pròpia per fer el curs, heu de baixar el manual i no cal que el llegiu de cop, a cada convocatòria de classe anirem indicant quins capítols s'han de llegir abans del dia de la classe.
Trobareu el manual en aquest enllaç del fòrum de documentació.

Instructors i Entrenadors assignats al curs

Instructors
- Viper (Instructor en cap)
- ZeroQ
- Buran

Entrenadors
- Diplock
- Frodo

Alumnes inscrits

- Ragnos
- AlexJundro
- Deyvol
- Pitu ?
- D'Arty
- Dart

Assistència al curs

- Ragnos 1-2
- AlexJundro 1-
- Deyvol 1-
- Pitu
- D'Arty 1-2
- Dart 1-2
 

Deyvol

Nou usuari
18 Maig 2014
29
0
0
50
Barcelona
#4
Re: EBC "Entrenament Bàsic de Combat" INSCRIPCIONS 2015

Ja està aquí!, ja ha arribat!, m'apunto, encara que jo el dia 7 de desembre sóc a New York...... [emoji53]


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk
 
3 Agost 2015
56
0
0
37
#6
jo tinc el problema de sempre amb l'horari de feina. El mes d'octubre estic en el torn de nit i novembre encara no ho se. anire informant.

Pero m'encantaria poder fer el curs!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Els curs queda suspès temporalment. La falta de participació dels membres i la reestructuració del grup que estem fent l'staff del grup degut a la marxa d'en ZeroQ de cap i altres motius en obliga a fer-ho.
Tot i així estigueu atents perque l'EBC es continuara fent però en un altre format de classes, en aquest pròxims dies explicarem com.
 
17 Octubre 2015
15
0
0
#14
D'acord Viper.
Gràcies per l'avís.
Com sempre, quedo a la espera que surtin noves operacions, i sempre que em sigui possible, seguiré connectat.

ENDAVANT!!