Dissabte 10 de Juny a les 22:00 "EMC WEAPON"

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
SAHRANI FILES I​
- EMC WEAPON -​

REQUISITS
ArmA3 + APEX + BASIC (Sense CC_Icona) + CC_Alive + CC_AdvancedRappeling + CC_AdvancedUrbanRappeling + CC_EM + TERRAINS + PROJECT OPFOR
(Podeu fer servir el mod de so que vulgueu)

NORMES
Normes de convivència a les partides.

SITUACIÓ

El nostre servei d'inteligència, ens ha informat de la presència a la zona d'un científic rus, que està duent a terme un projecte d'un dispositiu EMC, el qual desactiva les nostres senyals satel.litals. En aquests moments ha començat una prova y hem d'actuar. Disposem 1h 30m fins que acabi la visita del científic, l'hem de capturar abans de que marxi. L'espai aeri està restringit degut al Shilka present a la zona.
Dins de la zona d'operacions, només està disponible l'artilleria, fins que no desactiveu el dispositiu EMC.

FORCES AMIGUES

- US Marines - 1th DragonLance


FORCES ENEMIGUES

- Exèrcit de Lliberació de Sahrani

MISSIÓ

- Eliminar Shilka, capturar cientific, destruir dispositiu i tornar a base.

EXECUCIÓ

- A decidir per el líder de la missió

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suports

KANGAROO : UH-1Y Transport
MEDEVAC : UH-60
WIDOWMAKER: AH-1Z (Multi Rol)
STEEL RAIN : 3x M109 Howitzer

Abastiment
- Armament, munició i equipament extra, es pot trobar a l'armeria de la base.

COMANDAMENT/SENYAL
Radio UHF (curta): Canal de Radio: 200 KHz
Radio VHF (llarga): Suports/vehicles: 51 KHz

ROLS

Líder d'equip -
JTAC -
Metge -
Granader -
Franctirador -
Explorador/Observador -
AT -
Ametrallador -
Fuseller -
Fuseller -

SERVIDOR
- Paperboy

EDITOR
- Paperboy

APUNTATS
- Paperboy
- Ashdrick
- Kronus
- Atunero
- Welrod
- Viper amb interrogant
- Oriol

ASSISTENTS

- Paperboy
- Ashdrick
- Kronus
- Atunero
- Welrod

RESULTAT

Shilka destruit, dispositiu destruit, científic destruit, dos companys caiguts en l'assalt i els altres tres en l'extracció. Resultat final...semi-desastre, però ens hem rigut una estona.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#2
Desgraciadament no podré venir, estaré a l'extranger :(
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#6
Moska said:
Silver, ja ets al extranger xD
Fair enough, Em referia a que seré a l'extranger respecte el meu domicili habitual, vaja a un altre pais d'on tinc el PC ç:D :çboix:
 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#8
apuntam paper, pero tinc unes preguntes

quin mapa utilitzarem?
L'explorador / observador anira sempre amb el franctirador i dispararà o nomes marcara els enemics?
m'agradaria ser el franctirador, però he de dir que no tinc gaire experiència, si algú vol ser-ho i en sap endavant.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#10
welrod17 said:
apuntam paper, pero tinc unes preguntes

quin mapa utilitzarem?
L'explorador / observador anira sempre amb el franctirador i dispararà o nomes marcara els enemics?
m'agradaria ser el franctirador, però he de dir que no tinc gaire experiència, si algú vol ser-ho i en sap endavant.
Com diu l'Atunero és a Sahrani. L'explorador / Observador, és el binomi del Franctirador, desconec si dispararà o no..suposo que depèn de la situació i del que digui el seu superior, jo faré de JTAC i dispararé si el meu lider em dona l'ordre...no se si m'explico, estic una mica espès avui... :çboix:

De totes maneres, estic portant la missió al nou Stàndard de cavallers, espero que surti bé, tampoc estaria malament que s'apuntés algú més, si no, veig poc factible que sortim vius d'allà.
 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#11
paperboy said:
welrod17 said:
apuntam paper, pero tinc unes preguntes

quin mapa utilitzarem?
L'explorador / observador anira sempre amb el franctirador i dispararà o nomes marcara els enemics?
m'agradaria ser el franctirador, però he de dir que no tinc gaire experiència, si algú vol ser-ho i en sap endavant.
Com diu l'Atunero és a Sahrani. L'explorador / Observador, és el binomi del Franctirador, desconec si dispararà o no..suposo que depèn de la situació i del que digui el seu superior, jo faré de JTAC i dispararé si el meu lider em dona l'ordre...no se si m'explico, estic una mica espès avui... :çboix:

No hem malinterpreteu, ja se que tot dependra del lider, nomes demano si generalment el rol d'observador nomes observa amb uns prismatics o tambe dispara. Quin equipament porta?

Si hem dieu que ja d'entrada, no fot ni un tret, men vaig al bar directament :çcerv: :çcerv: hahahaha
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
95
28
#12
A part d'encarregar-se de l'adquisició de contactes per al binomi també ha d'oferir seguretat al company com qualsevol altre binomi, per lo tant no només porta un telèmetre sino que va armat com un soldat més i fot trets com un soldat més.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#13
Atunero said:
A part d'encarregar-se de l'adquisició de contactes per al binomi també ha d'oferir seguretat al company com qualsevol altre binomi, per lo tant no només porta un telèmetre sino que va armat com un soldat més i fot trets com un soldat més.
Això ^

En cas extrem, si fereixen al tirador, l'observador pot fer de tirador també.

Cal recordar que el rol principal dels tiradors d'èlit d'unitats regulars és fer d'observadors pels comandants d'unitats petites (esquadra, escamot i companyia). Són la unitat de reconeixament bàsic.

En la doctrina americana els tiradors d'èlit són entrenats també per guiar artilleria i CAS. La russa diu el mateix i inclou també combat contra-tiradors.

Com a rol secundari, cobreixen els moviments dels companys d'unitats de combat.

En unitats d'enginyers fan servir els tiradors per netejar mines,

Els tiradors especialitzats d'unitats d'ops esp poden ser també entrenats per guerra irregular (p.e. inserirse en territori enemic i disparar oficials enemics per desmoralitzar, vehicles, etc. i similars).