Dimarts 10, partida ArmA 3 "Enemy Assault" a les 22h

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
El govern de l'Iran ha acomplert les seves amenaces després que l'OTAN aproves el bloqueig de mercaderies a les seves fronteres, i a començat el desplegament militar a l'illa d'Altis, que compte amb una base d'operacions avançades de l'exercit Català. El nostre govern per la seva banda, en veure fracassades les negociacions, i sense tancar la porta al diàleg, tot i que el govern de l'Iran en cap moment ha fet gestos per conversar, ha començat a fortificar posicions, i te previst el desplegament d'unitats de reforç.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada i vehicles blindats.

MISSIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

EXECUCIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

Tasques
Per determinar segons informes d'intel·ligència.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- La base aèria proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

APUNTATS

- ZeroQ
- SilverArrow
- Magnetar
- Frodo
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Han assistit:

- Arnau002
- Diplock
- Frodo
- Kopant
- Magnetar
- SilverArrow
- ZeroQ

I d'ultima hora ha aparegut en Viper quan ja estàvem acabant.

La partida ha estat molt interessant tot i que hem tingut problemes amb les funcions de l'AGM (curar, reparar, etc).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#11
Diplock said:
Jo tot i que m'heu fet pringar pel meu rang privilegiat que envegeu m'ho he passat molt bé.
Jo també ha estat molt rebé. Llàstima de l'AGM que ens ha obligat a matar-nos entre nosaltres perquè no ens podiem curar.

Tot i que la missió era molt xunga, practicament una area plana i amb casi 0 cobertura, l'hem bordat forca. :çsi:

Hem fet un bon us dels mitjans aeris.

I el diplock ho ha fet genial com a lider ( aixi que ja té CV per dirigir pròximes partides ) ç;)
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#12
Home.... dir que ho vam fer bé en una partida en la que alguns, jo inclós, vam morir 10 vegades.... em sembla d'un optimisme ofensiu.

L'únic bo és que en Diplock ho va fer molt bé, però el demés.... La tolerància a l'error em sembla necessària, però l'autocomplaença no porta res de bo.

Vam tenir una de les zones d'operacions amb menys oposició tant numèrica com en material i vam anar palmant com bojos. Per abatre un tio dins del poblat jo vaig morir ni sé la de vegades.

Penso que portem dos partides seguides que és per que ens ho fem mirar. I sobretot qüestionar-nos el fet de jugar sense possibilitat de respawn. Tinc observat que la gent a partir de la segona vegada que la maten i reapareix perd tota la intensitat i es perd completament la cohesió. Segurament és una percepció fruit de la pròpia actitud quan em passa això, però em sembla que és general. Jo proposaria un sistema de límit de vides (1 o 2) que amb la ressuscitació del metge no et descontés vida.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Re: Dimarts 10, partida ArmA 3 "Enemy Assault" a les 22h

Estic d'acord a que el respawn s'ha de limitar per exemple a 10 minuts i així t'ho penses dues vegades abans de cagar-la. De totes maneres ja havíem comentat que quan s'ha de fer respawn s'ha de fer a base i un cop assolit el nombre mínim d'unitats es quan es pot tornar a inserir a l'acció ja sigui per terra aire o mar. Ho anoto com a punt a comentar a la reunió de seguiment
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#14
A veure jo ahir vaig morir una pila de cops degut als errors del AGM.

Jo el que faria és que si no pots ser resuccitat per el metge hagis d'esperar a la base fins que tot el teu equip estigui mort i planejar una reinserció en 5 min ( helo o vehicles terrestres ). Com si fos una unitat de reforç.

De fet a la vida real el salt HALO és molt rar inclús entre la primera linea d'Ops Especials, ja que és molt perillos.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
M'alegro que no sigui l'únic que ho pensi :çsi:. Com diu en ZeroQ, es va establir un sistema d'onades, cada 3 jugadors morts es una altre onada que pot tornar no fent respawn. Això en la missions tipus Enemy Assault, ja que en les missions tancades (enllaunades) no es permet el respawn. La por a no poder jugar millora la supervivència i l'efectivitat dels jugadors.