Dilluns 29 d'abril: INSURGENCY a Fallujah.

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Atenció soldats! Segons fonts fiables, s'ha sabut de l'existencia d'un dipòsit d'armes de la facció insurgent Al-Katifha en algun lloc indeterminat de la ciutat de Fallujah. L'alt comandament ha determinat que cal destruir-lo ASAP per tal d'evitar que el nivell d'amenaça hostil a la zona s'incrementi.

Ens han assignat la tasca d'entrar a la ciutat per a cercar informació sobre l'emplaçament del dipòsit i neutralitzar-lo. Prepareu-vos segons la vostra especialització i presenteu-vos per al servei actiu a les 22:00.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Rols especialitzats que cal cobrir:

- 1 Líder d'esquadra (ha de prendre les decisions)
Viper

- 1 Metge. (ha de portar equip mèdic)
ZeroQ

- 1 Enginyer (ha de portar explosius)
TBlack

- La resta de rols/equipament serà el determinat pel líder.
Buran
Balder
Senglar
Kronus
Madelf
Diplock



Requisits: A2 OA + ACE + ACRE + Fallujah


Apunteu-vos! Qui vulgui ocupar algun dels rols especialitzats que ho comuniqui! :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Si tenies raó Kronus era un Bradley antiaeri, jo hem vaig confondre perquè ho vaig mirar per internet i no vaig trobar cap model antiaeri, i ho vaig provar al simulador i no funcionava contra les aeronaus, però era perquè havia de seleccionar no els M2A2 o M2A3 Bradley si no el M6 Linebacker, clar com era un nom diferent no sabia que també era un model de Bradley, ara ho he comprovat. Mea culpa :oops: ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Molt bona partida ahir. Va ser molt interessant però hem de mirar de fer-les més curtes que avui estic zombie :p

Estic d'acord en que fer un insurgency a Fallujah express es una mica suicidi...

Com a debriefing "ràpid":

Després de l'incident amb el vehicle aeri ens dirigim novament al punt d'inserció i ens dispersem molt. Sentim com criden per radio el suport del metge provinent de A2. Ens dirigim a la seva posició i ens trobem en mig d'una pluja de bales. En sortir del vehicle cau en Viper i obrim cortina de fum i foc de suport per poder treure'l d'allà. Un cop restablerta la nostra esquadra demanem a A2 que s'acosti a la nostra posició amb el Bradley. Per llavors han perdut alguns efectius però podem curar a Senglar, Balder i Tblack. A partir d'aquí continuem netejant la zona però amb l'infortuny de veure com en Kronus es atropellat pel Bradley, mort a l'instant (no deu ser agradable que et passi un Bradley per sobre). Continuem netejant fins trobar suficients punts d'informació com per decidir fer una missió "suïcida" cap a la ciutat on creiem que pot ser el catxe. Fem una inserció express i arribem al punt dessitjat. Desembarquem i som atacats des de diversos punts. Perdem al primer home, en Senglar a caigut. Mirem de sortir per l'oest però no ho veiem gaire clar i volem avançar cap al sur amb el Bradley de support. En acostar-nos al Bradley algun simpatitzant del règim "Al-Katifah" ha destruït el vehicle. Correns ens allunyem d'ell abans que pugui explotar i portar-se més baixes per davant. A partir d'aquest punt comença el Kaos, en Buran i Balder quedant al nort del recinte, en Viper i jo a l'entrada oest i en Diplock i Madelf al mur del sud. Criden un metge, en Balder ha caigut, vaig a la seva posició i quedem més desperdigats encara (fallo meu potser per voler anar massa ràpid per intentar salvar la vida d'en Balder). En Buran em dona cobertura mentre curo a Balder (no he triat el millor punt per curar-lo ja que ens ataquen per l'est. Aconseguim recuperar a Balder però cau en Madelf abatut, mort. Ens reagrupem i mirem de sortir per la sortida de l'oest. Som atacats novament i abaten a Diplock que ha sortit del recinte. Intentem acostar-nos però cau en Viper, mort. Aconseguim sortir amb Buran i Balder mirant de curar a en Diplock. Intento arrosegar a Diplock a les escales però quan m'aturo per curar-lo m'adono que ho he fet al pitjor lloc possible. L'estabilitzem, no sagna però s'ha d'aplicar un medi kit. Decidim abortar la missió i demanar suport aeri a base per ser extrets com sigui. Ens ataquen pel nort, i l'est, cau ferit en Balder, a l'estona mort. Aconseguim recuperar a Diplock. Quedem tres i veiem com s'acosta el nostre suport aeri (estem salvats?). En Tblack i l'AC-DC s'acosten en un Blackhawk però quan son a la nostra posició son abatuts i aconsegueixen deixar l'helicòpter en una taulada. L'AC-DC es queda a l'helicòpter disparant i donant suport mentre en Tblack s'acosta a la nostra posició ferit. Ens reagrupem i miren de curar-nos novament. Mirem de sortir cap el carreró d l'est però cau en Tblack. Veiem un vehicle enemic i en Diplock dispara el seu AT en mig del passatge estret ... puff quedem ferits però el vehicle ha estat neutralitzat. Torna el suport aeri amb un altre helicòpter i aconsegueix aterrar, l'únic que pot pujar es en Diplock i l'heli s'aixeca perquè està sent disparat. Quedem en Buran i jo, tornem a estar ferits però ens podem recuperar. Mirem de recular una mica i assegurar el perímetre, uff ja quasi ens donem per morts quan veiem com un Striker travessa el mur del nort de la nostra posició (uff de que poc ens ha anat que ens xafes jejeje). En Tblack ha fet una entrada triunfal just en el millor moment, pugem i sortim cagant llets d'allà. Quan creiem que el pitjor ja ha passat sentim per radio com han abatut l'helicòpter amb Diplock i AC-DC. Ens acostem, llencem fum i trobem en Diplock encara viu (survivor jejeje). L'embarquem i sortim novament cagant llets. Arribem a base en Tblack, Buran, Diplock i jo.

La missió no ha estat cap èxit però hem pogut avortar la missió i recuperar alguns efectius. Gràcies per l'extracció companys. Com diu en Viper haurem de practicar novament el combat en espais reduïts.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#15
La missió va estar molt bé, fa poc temps era gairebé impensable afrontar-les com ho hem fet, evidentment, s'ha de practicar molt més, sobretot el tema radios i comunicacions, hi va haver moments que parlava massa gent a l'hora i es trepitjaven uns als altres i no arribaven bé les ordres o no s'entenien els missatges.

Per la resta bé, el moment Kamikaze que ens varem fotre va ser brutal :çamor: , no varem passar del punt d'inserció, realment era molt "xungo" sortir-ne viu, però al final, tot i estar al pitjor lloc en TBlack va fer una entrada de pel·licula, encara veig aquell mur caient davant el meu nas.

Gràcies per la partida companys, fins la propera.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Be estar clar que una insurgency a Fallujah per els nostres efectius es impossible, per la meva experiència a servidors estrangers lo mínim (i ja es anar molt just) es 2 esquadres de 8 amb vehicles, un blindat de suport i un aeri de suport mes un aeri de transport, aixo vol dir entre 20 i 25 soldats per poder operar a Fallujah ciutat amb uns mínims de seguretat.
Vol dir això que no podem jugar a Fallujah? no ni molt menys, lo que vol dir es que trobem una manera de configurar la Insurgency per trobar molta menys presencia enemiga, i/o mirem altres tipus de missions a Fallujah, com les domination (que nomes posa enemics a la zona objectiu, no a tota la ciutat) o d'altres que n'hi han moltes, jo ja estic fent una cerca.

Per una altre banda, la missió d'ahir va ser un clar exemple de varies coses.
1- Voler enfrontar-te a una missió que et sobrepassa nomes te un final.
2- Quan fallen les comunicacions tot esdevé un problema (no va ser error humà en aquest cas, si no tècnic).
3- Els blindats, per molt blindats que siguin son igual de vulnerables que una persona, un enemic amb un RPG a una cantonada es suficient.

La missió com dic, la primera part, la de les afores va anar be, excepte el moment caos quan A2 vau sol·licitar el metge. L'entrada a Fallujah va anar com ja sabia jo que anirà, no per culpa nostre, simplement la missió ens sobrepassava.

Ara vull analitzar les situacions a corregir.

Primera part, afores:

Aquí es van cometre varis errors, la majoria meus. Primer de tot es va marcar una ruta, però el vehicle de capçalera no va seguir la ruta, si no que va anar mes a l'Est, en paral·lel a aquesta. Un error si del vehicle capdavanter, i un error meu perquè ho vaig veure i no ho vaig corregir. Això va propiciar el següent error, com l'entrada va ser massa a l'Est, això ens va obligar a separar massa els dos equips, la meva intenció es que A1 donéssim cobertura a l'Oest, però des d'una posició on tinguéssim visual d'A2. No ho vaig fer aixi i vam pagar les conseqüències.
Quan A2 va sol·licitar el metge, jo vaig decidir anar directament, això si ordenant que A2 estabilitzes el ferit fins que arribéssim. Però com dic vam anar directament, i això ens va posar en el mateix foc que A2. El que hauria d'haver fet es moure A1 fins l'altre cara del turonet, avaluar la zona, eliminar enemics al voltant de A2, i decidir si un cop assegurada la zona anar cap a A2, o ordenar que A2 vinguessin a la nostre posició mes segura. Es un bon exemple de lo que jo mateix us vaig comentar sobre posar per damunt de tot la seguretat d'un mateix.

Sobre l'entrada a Fallujah no avaluaré res, perquè simplement estava fora de la nostre capacitat.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#18
Nois, ahir no va ser el meu dia. Ademés estic encara amb jet lag... i com em conec, el millor era desconectar en aquell moment.

Un comentari: a la vida real, qualsevol exercit escull el moment i el lloc del atac perque les seves avantatges tècniques juguin al seu favor. Aquesta era una missió per fer-la de nit, a on podem portar ulleres de visió nocturna i armes silenciades. Un helicopter de atac donant cobertura amb visió termal tampoc hauria estat malament.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#20
Doncs jo crec que si que podem fer una incursió a fallujha, no erem molts però tampoc 4 gats. Òbviament no com la vam fer (tots sabíem que era un suicidi) sinó, tal i com diu Kronus, fent servir els avantatges de que disposem. Potser estaria bé fer-ho de nit, però tampoc cal. El principal avantatge de que disposem es la potència de foc. Un parell de bradleys i un helicopter donant cobertura des de lluny (5-6 persones entre conductors i artillers) i es van netejant sectors matant tot allò que es mogui. Sobretot als sectors perifèrics on només trobes enemics a dintre de les cases. Si allí anem per feina i localitzem el catxé, després amb més temps anem netejant sectors a la ciutat fins arribar al del catxé.

El problema principal crec que segueix sent el temps. Triguem molt en fer les coses sobretot en equipar-nos. Crec que abans de equipar-se cadascú hagués estat millor determinar la tàctica, a continuació designar rols i fer equips i determinar transports i per últim equipar-se, primer els vehicles i després cadascú. No se si hi hauria gaire diferència però cal trobar alguna solució per evitar que, per a una missió que hauria de durar dos hores (en realitat ens en vam passar tres), consumim 45 minuts sense sortir de base.

Si voleu la tornem a intentar, aquest cop de nit com ha suggerit en Kronus, el dilluns que ve i si no ja buscarem una altra cosa. :çsi: