Dilluns 22 de juliol: ARMA 3

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola nois.

el proper dilluns, per anar alternant, podriem fer una cooperativa amb l'A3.

M'agradaria saber quants serem, més o menys, per intentar preparar alguna cosa. Aneu confirmant assitència, si us plau!

També s'accepten suggerències! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Be us faré un mini briefing de lo que va anar malament a la missió de l'ArmA3 del dilluns. La meva intenció era que féssiu un atac en paral·lel mentre nosaltres us donàvem suport, però degut al terreny ens vam haver de moure els dos equips, i jo despitat de mi vaig deixar massa distancia entre els dos. Aquest va ser el meu primer error, com sempre dic no podem separar tant els equips d'una esquadra.
Després abans de l'atac, aprofitant que hem va petar el sim, i vaig haver d'entrar un altre cop, com nomes teníem un AT, vaig agafar jo un altre a base, lo que en si no es un error si en arribar li hagués donat a un company, però no ho vaig fer i quan hem preparava, en posar-me de genolls per disparar (no permet estirat el Titan), hem van fotre una bala al cap. Com sempre dic el lider no pot fer altes rols. En resum, no es poden separar els equips massa, i el lider no pot fer altres rols.
Després com hem va petar l'ordinador sencer ja no se com us va anar.
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#8
Viper said:
Be us faré un mini briefing de lo que va anar malament a la missió de l'ArmA3 del dilluns. La meva intenció era que féssiu un atac en paral·lel mentre nosaltres us donàvem suport, però degut al terreny ens vam haver de moure els dos equips, i jo despitat de mi vaig deixar massa distancia entre els dos. Aquest va ser el meu primer error, com sempre dic no podem separar tant els equips d'una esquadra.
Després abans de l'atac, aprofitant que hem va petar el sim, i vaig haver d'entrar un altre cop, com nomes teníem un AT, vaig agafar jo un altre a base, lo que en si no es un error si en arribar li hagués donat a un company, però no ho vaig fer i quan hem preparava, en posar-me de genolls per disparar (no permet estirat el Titan), hem van fotre una bala al cap. Com sempre dic el lider no pot fer altes rols. En resum, no es poden separar els equips massa, i el lider no pot fer altres rols.
Després com hem va petar l'ordinador sencer ja no se com us va anar.
Hola Viper,

llàstima lo de la teva màquina. Veig que no és la primera vegada que et passa, tens idea d'on pot venir el problema? O és cosa de la connexió a Internet?

Et comento una mica com va anar la partida després de que et desconnectessis:

Per contrarestar la superioritat numèrica i de capacitat de foc de l'enemic, que ens tenia totalment neutralitzats, vam incorporar un helicopter d'atac a l'equip. Això ens va permetre lluitar en unes condicions més equitatives i finalment fer-nos amb el control del campament enemic i rescatar l'hostage.

A partir d'aquí vam procedir a l'evacuació amb vehicles terrestres, sempre amb el suport aeri de l'AH9 i vam aconseguir dur l'hostatge sense cap esgarrinxada a la base.

Llavors algunes reflexions per part meva del que va poder fallar a l'inici de la missió:

-> No vam comptar amb el factor sorpresa: malauradament patrulles enemigues ens van detectar just abans de començar l'atac. Això va suposar perdre 2 efectius, amb el lider inclòs, i va dotar de capacitat de reacció als blindats de l'enemic, que van començar a bombardejar amb granades de fragmentació els nostres efectius en les dues vessants.

-> Les forces enemigues eren molt superiors tant en nombre com en armament. Encara que haguéssim comptat amb el factor sorpresa, crec que hi havien masses objectius a cobrir per evitar el contraatac enemic. Llavors el fet de no comptar amb cap suport aeri o d'artilleria que estovés els efectius enemics a l'inici de l'atac va ser determinant.

-> Assignar objectius estratègics per minimitzar el contraatac: crec que vam assignar els blindats a aquells de nosaltres que portaven l'AT. No obstant, no se si ho vam fer per objectius perillosos com el/s franc-tirador/s, metrallador/s i grenader/s. Entenc que aquí el principal problema és que el fet que l'enemic ens veiés abans de començar l'atac, no va permetre que el poguéssim preparar amb prou calma.

Sigui com sigui va ser maco poder comptar amb 8/9 persones a l'inici de la missió. Tant de bo puguem repetir l'experiència sense haver de patir tantes baixes.