Dilluns 03, partida ArmA 3 "Una albada vermella" a les 22:00

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Durant les darreres setmanes les operacions de la NATO amb suport de l'unitat d'elit 1RA a l'Illa d'Altis han fet disminuir el nombre d'atemptats millorant la situació política en la zona.

En el transcurs de les darreres hores nombroses tropes del CSAT han començat a mobilitzar-se amb l'alçament d'un nou líder. Ara per ara es desconeix l'identitat d'aquest individu però la brutalitat de les darreres accions realitzades per les tropes rebels afirmen la crueltat i duresa amb la que aquest nou líder vol portar el control d'Altis. La situació es crítica, un moviment en fals per part de les tropes de l'OTAN i els seus aliats pot desencadenar que esclati el conflicte provocant un guerra a major escala.

Degut al descontrol de la situació el nostre campament avançat ha hagut de ser traslladat a una zona segura de l'Illa. Part del nostre material ha quedat inutilitzat de manera que tenim una capacitat limitada d'actuació fins que no arribin el material de reabastiment nou (data estimada Setembre 2015).

NOTICIES D'ULTIMA HORA

Confirmació satèl·lit de moviment de tropes enemigues a les seguents ciutats:






FORCES AMIGUES

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró aeri Senglars

FORCES ENEMIGUES

- Actualment desconeixement el nombre d'efectius així com dels tipus d'unitats motoritzades dels que disposen

MISSIÓ
Durant les darreres hores nombroses tropes del CSAT han començat a mobilitzar-se per tota la illa aniquilant al seu pas tota oposició. Sembla ser que l'alçament d'un nou líder ha desencadenat aquesta mobilització de tropes rebels. Abans de que la situació desemboqui en un conflicte armat de major grau necessitem infiltrar-nos en línies enemigues per poder adquirir informació dels seus moviments, tropes, armament i qualsevol informació que sigui necessària per efectuar missions per portar la normalitat novament a l'Illa.

Necessitem infiltrar un equip d'operacions especials dintre del territori enemic per poder tenir informació del que està tramant les forces del CSAT.
Important evitar qualsevol contacte amb tropes enemigues per evitar que ens descobreixin, la clau es la precissió i el silenci.

Es requereixen d'evidències (captures de pantalla) per poder informar al comandament de les possibles operacions enemigues.

Missió nocturna. A les 22:30 hores ens insertarem en territori enemic per mar.

NOTA: El suport aeri està limitat degut a que han abatut a diversos drones de vigilància amb suport antiaeri

EXECUCIÓ
Rebreu més instruccions a les 22:00.



Tasques
- Fotografiar el centre d'operacions principal
- Localitzar punts crítics
- Identificar personal d'alta importància
- Efectuar la missió en silenci. En cas de ser detectats la nostra prioritat es l'extracció segura de tot l'equip

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El suport aeri està limitat degut al desplegament antiaeri que ha efectuat les tropes rebels
- Tot i la manca de material per aquesta missió hem aconseguit visors tèrmics

Abastiment
- Armament estàndard 1RA

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

- Pendents de determinar

APUNTATS

- ZeroQ
- Moska?
- SilverArrow
- Magnetar?
- Perdiz
- Balder

Han participat
- SilverArrow
- Balder
- Perdiz
- Moska
- Zeroq
- Korsak
 
4 Gener 2014
120
0
0
#4
Re: Dilluns 03, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

Me'n vaig de viatge cap a terres castellanes, ens veiem en una setmana :çseny:
 

Perdiz

Nou usuari
2 Maig 2015
18
0
0
#11
Re: Dilluns 03, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

Ostia que bones les captures de ZeroQ, alla totes currades i llavors veus les meves i et quedes flipant. Espero que tots els objectius fotografiats estiguin duplicats per algú altre perque si hem d'estudiar les meves imatges... o portem clar.
Aquí les deixo perque l'equip d'intel·ligència tingui feina a fer durant mesos:

Aqui tenim un possible oficial:





Més que el propi el bidó taronja, hem preocupa la clase de cosas que poden estar passant dintre l'edifici del darrere



Un altre possible oficial? El que esta just al punter vermell, a la pedra





El camio amb alguna clase d'armament o producte que necessita refrigeració, notese els ventiladors de la part del darrere









Hora de tornar a casa, sense cap baixa d'arma. Tan sols un infart d'en Balder.







I ara lo millor, si les fotos eren dolentes de per si, ara venen les "bones":

Esteu veient un pal de llum caigut, creia que era una bomba mig enterrada amb llums vermelles que deien: aixó es xungo cuidado



El fum casi esfumat d'una de les explosions proximes



I la millor, l'avio que gracies a aquesta foto intel·ligència serà capaç d'identificar la facció a la que pertany



¿Tu lo ves? Dons jo igual.

No tornare a fer més fotos de les misions, aquest post és la meva excusa i motiu justificat del porque no les tinc que fer jo.
Ahh si! I lo de la distancia de l'objectiu no li feu cas, li havia donat a la T i m'hen he oblidat completament de que estava el número allí.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#12
Re: Dilluns 03, partida ArmA 3 "Una albada vermella" a les 2

Zona de desplegament senyalitzada amb bengales:


Avançant cap a l'objectiu:


Assegurant el bot a la cala:


Aproximant-nos a la zona objectiu:


ZeroQ inspeccionant l'horitzó:


Fotos de l'objectiu:








Vehicles pesats patrullant:


Helicopter sobrevolant la zona:


Perimetre:


Comprovant la barraca:


Patrullant:


Marcant punt de recollida per els helicopters:




Moska celebrant les fogueres de Sant Joan: