DCS World: Atac preventiu (05/12/12 22:00h)

#1
DCS World: Atac preventiu (05/12/12 22:00h)
-=Ka50x2, A10cx2, Mig29Gx2=-

Les tensions entre Georgia i Russia no han parat de créixer davant la possible rebel·lió de Ostetia del Sur. L'ajut, en forma de tropes i armament, de USA a Georgia no ha millorat gens la situació... tothom tem el pitjor.

Briefing Blau
Creiem que l'exèrcit rus esta preparant una operació de suport als rebels de Ostetia aportant gran quantitat de material bèl·lic. No ho podem permetre de cap manera.

Es llançarà un atac preventiu sobre aquestes tropes. L'ordre d'execució serà:

1.- Tots els grups s'enlairràn i orbitaran en torn a WP1 (punt d'espera) a que el grup Granotes confirmi l'eliminació de les defenses SAM de llarg abast.
2.- El grup Falcons proporcionarà superioritat aèria temporal a la zona mitjançant una CAP.
3.- Els grups Verrus i Espia Dimonis llançaran un atac directe contra la concentració de tropes terrestres a WP3.

S'espera reacció per part de l'enemic, Possiblement procedent
de l'aeroport de Mineralnye Vody o Nal'Chik. Siguin prudents i utilitzin al màxim el terreny per ocultar-se.

El grup de Ka50 estan situats en un FARP estratègic amb nom Dublin i freqüencia 127.55 MHz. Per desgràcia no disposa de subministres.


Bona caça!

Briefing Vermell
Les nostres forces s'estan preparant per a donar suport al moviment separatista de Ostetia del Sur. S'esta reunint un contingent de forces terrestres de blindats que traspassaran la frontera la propera setmana. Per ara estan situats prop de la frontera en espera dels subministres necessaris per començar la campanya.

La zona disposa de sistemes de cobertura de llarg abast SAM i la companyia està dotada de defenses AAA, tanmateix temem una incursió Georgiana. Per evitar aquest risc es mantindrà una patrulla de Mig-29s en missió GAI durant els dies que el convoy resti inmovil.

Les ordres per al grup Pasarell és iniciar sistemes i esperar a capçalera de pista noves ordres.

Tinguin paciència i no toquin la petaca durant les hores de servei!



Ka50:
Espia Dimonis 1: Rush
Espia Dimonis 2:

A10c:
Verru 1: Wawa
Verru 2: Balder ¿?
Verru 3:
Verru 4:

Mig29s:
Pasarell 1: Buran
Pasarell 2: MadElf
 
#2
Vinga canalla, aquest cop provarem una Versus... Els blaus teniu dues CAPs... una inicial i una segona de reserva així que a priori tindreu defenses... però no us en fieu i voleu ven baix!!!

Els pasarells tenen molts objectius, prioritariament els atac a terra, però tenint en compte que tan sols son dos tindran feina.

A veure quines sensacions n'obtenim d'una missió confrontada! :çsi: Animeu-vos!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Miraré de venir, encara no se què volar, però segurament serà un Ka-50 que fa dies que no el volo.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Hola joves. Sento comunicar que, molt probablement, avui arribaré tard a casa i no se si apareixeré.

Deixo el verru 2 lliure, passeu-ho bé.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#16
Em sap greu Madelf, pero he revisat el meu post i no em vaig enrecordar d'avisar que arribava a les 23:00 mes o menys, jo fins al febrer estic en un curs i acabo a les 22:00 de la nit, mentre arribo a casa, sopo i demés, s'em fan les 23:00 aproximadament.

Si no passa res d'extrany aquest dimecres entraré, pero a partir de les 23:00 en endevant, si hi ha algú ens veiem, però és que no puc avans.

Buran