DCS serà compatible amb Oculus Rift

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Mes noticies, sembla que estan enfeinats amb la compatibilitat.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... count=1494

So, I got permission for Oculus to say a bit more...

Both myself and the team in Moscow have the HD Prototypes that are 1080P. (1920x1080)
Split to 960x1080 per eye. It also has reduced latency. This version already provides a much better experience than the DK1 with 640x800 per eye (split).

Alex has been working with it the last week and we already have DCS up and running on the Rift to include:

Head tracking
Re-centering hot key
Automatic Rift detection
Stereo 3D
Fixed HUD projection for 3D
In-mission GUI
Using Rift for view control in Replays
F2 view working with Rift control
Adjustments for distortion and chromatic aberration

More to still do, but things are shaping up well.

-Matt
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Jo també tinc ganes de veure aquest invent... el dubte que em queda és com de difícil és accedir al teclat sense veure-hi...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
rush said:
Jo també tinc ganes de veure aquest invent... el dubte que em queda és com de difícil és accedir al teclat sense veure-hi...
Molt fàcil, no cal veure el teclat, per això tenim la cabines clicables. Si ho se, tot lo que siguin menús forà de l'aparell caldrà treure's el OR, però de la missió tot es farà amb la cabina i el nostre HOTAS, immersió total. Penseu que fer clic als controls de cabina amb un OR es mooolt mes fàcil que amb un TrackIR.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#13
Viper said:
rush said:
Jo també tinc ganes de veure aquest invent... el dubte que em queda és com de difícil és accedir al teclat sense veure-hi...
Molt fàcil, no cal veure el teclat, per això tenim la cabines clicables. Si ho se, tot lo que siguin menús forà de l'aparell caldrà treure's el OR, però de la missió tot es farà amb la cabina i el nostre HOTAS, immersió total. Penseu que fer clic als controls de cabina amb un OR es mooolt mes fàcil que amb un TrackIR.
No hi estic d'acord, al final sempre fem servir el teclat per alguna cosa o altre ;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
rush said:
Viper said:
rush said:
Jo també tinc ganes de veure aquest invent... el dubte que em queda és com de difícil és accedir al teclat sense veure-hi...
Molt fàcil, no cal veure el teclat, per això tenim la cabines clicables. Si ho se, tot lo que siguin menús forà de l'aparell caldrà treure's el OR, però de la missió tot es farà amb la cabina i el nostre HOTAS, immersió total. Penseu que fer clic als controls de cabina amb un OR es mooolt mes fàcil que amb un TrackIR.
No hi estic d'acord, al final sempre fem servir el teclat per alguna cosa o altre ;)
Amb l'A-10C l'únic que teclejo al teclat es la G per les rodes, res mes ç;) Però pensa que quan fem servir el teclat en vol, es molt perquè no es còmode tocar coses a cabina amb el sistema actual. Es obvi que les nostres mans sempre son millors que un punter de ratolí, però amb l'OR la millora molt. Tot i aixi aixo no ho veurem fins que no ho tinguem, jo vaig poder provar una miqueta el d'en ZeroQ, però no en el DCS per exemple.