Curs bàsic de combat, per deixar de cagar-vos a les calces

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Per mirar de tirar endavant el grup en aquest recomençament (crec que anem per el 219) i donar un cop de ma al personal del grup, faré unes classes de l'ArmA, dedicades als novells, però que també aniran be als veterans per refrescar memòria. Això no pretén ser cap acadèmia continuada,, això ho deixo pel personal del grup, de lo que es tracta es de fer una mica d'instrucció per conèixer com funciona el simulador, i saber desenvolupar-se al camp de batalla amb una mica de soltesa, per tan que no ens matin a la primera de canvi, i tots sapiguem que em de fer sense que un lider ens porti de la maneta, vaja, que us convertiré en soldats (o aspirants a soldats).

- Classe 1. Funcionament del simulador.
En aquesta classe de lo que parlarem es bàsicament del simulador, perquè abans de poder combatre heu de saber com funciona el simulador.

- Classe 2. Instrucció bàsica d'infanteria.
Aquí explicarem els aspectes mes bàsics que ha de saber un soldat, com s'apunta, com es llença una granada, les regles de combat, etc...

- Classe 3. Comunicacions.
Ara que ja sabeu lo bàsic, explicarem com funcionen les comunicacions, i mes endavant en les següents classes anirem aprofundint.

- Classe 4. Instrucció no tant bàsica de combat.
Em nego a dir-li instrucció avançada, perquè no ho serà. Aquí de lo que es tracta es d'aprofundir mes en les tàctiques, moviments i opcions d'un soldat.

- Classe 5. Instrucció de comandament.
Ara que ja sou soldats (exem), cal formar els líders, i aquells que no son líders però que quan mori el seu ho haurà de ser.

- Classe 6. Instrucció bàsica de vehicles terrestres.
Us donaré les nocions bàsiques per manegar vehicles varis, des de cotxes fins a tancs.

- Classe 7. Instrucció bàsica de pilots.
Us donaré les nocions bàsiques per pilotar aeronaus adaptades a aquest simulador.

Poden semblar moltes classes, però es molt possible que fem mes d'una el mateix dia. La idea d'aquest curs no es aprofundir molt en la instrucció, si no donar uns coneixements mínims indispensables per estar preparats aviat.

En breu publicaré la primera instrucció perquè us apunteu. No es preveuen repesques, qui no estigui s'ho perdrà. Els curs no es substitutiu de les missions que facin el personal (Staff) de l'ArmA, aixi podreu anar posant en practica lo que apreneu a les classes.
Hi haurà documentació a llegir, però tranquils que no gaire, el curs serà quasi íntegrament presencial.

Per fer el curs, farem servir el CIBI "Curs d'Instrucció Bàsic d'Infanteria", creat per els CY6 al seu dia.

Interessats al curs

Tofolo
Jaumem
Balder
Buran
TBlack
Castel
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#3
Re: Curs bàsic de combat, per deixar de cagar-vos a les calc

"Howling Mad" Murdock també es presenta ç:D , tot i que ho tendré difícil assistir entre setmana a les 22h clavades (per no dir impossible).

Per cert, trobo que per unes comunicacions realistes podríem ficar mà a l'ACRE, no us sembla?

ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Re: Curs bàsic de combat, per deixar de cagar-vos a les calc

ACRE ACE2 i coses així les introduirem més endavant i ja veurem en quin grau ja que requereixen la versió comprada del simulador.

Per cert que jo també m'hi passaré per la instrucció com a cadet. :çsi:
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#7
Re: Curs bàsic de combat, per deixar de cagar-vos a les calc

M'apunto, però proposo que grabeu les missions i les pujeu al fòrum perquè els que no hi puguin ser vegin el que heu fet.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#11
Re: Curs bàsic de combat, per deixar de cagar-vos a les calc

Tu si que et cagaràs a les calces mariquitiqui!!!! Et cardaré un curs intensiu d'hombria que et passarà la tonta de cop.