connectar-se asiduament.

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Hola companys!
Ja fa temps ke, x uns motius o altres, no fem partides al server els dimecres.
Crec ke hauriem de fomentar les trobades al TS. Certament, entrar i no trobar ningú és una mica frustrant, però si n'hi ha un i desprès en ve un altre ja es poden fer partides.
Per tan, us animaria a connectar-vos mès sovint i fer dominations als diferents servers, ja sigui de l'Arma 2 o de l'Arma 2 OA.

Espero ke compartiu la meva observació.
Gràcies i fins aviat. ç:x
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Be el server ja fa un temps que no el tenim, a l'ultim pagament no es va renovar ja que era massa car i no es feia servir.
Però si es cert que fa un temps que no es fan partides, també hem tingut les festes de nadal pel mig, per això a baixat tant l'activitat al grup, però com dius Uliculé, seria bo que fem partides a l'ArmA, que el nadal ja ha passat.
En aquests casos lo millor que podeu fer es vosaltres mateixos proposar les partides, no espereu que un cap de grup les proposi, nomes teniu que obrir un fil a Coop Internes amb el dia i l'hora per jugar.
Igualment, els demés que estan una mica out, a veure si tornen a aparèixer per el TS, i fem unes bones partides de forma regular :çsi:
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#3
La millor manera d'aprendre a jugar és fent domis, de manera organitzada. La qüestió és connectar-se i participar en partides.
D'altra banda, si aprenguèssim els que juguem al joc a fer anar l'editor de missions a travès de classes per part dels qui en saben, seria una bona manera d'incentivar la participació i les ganes de jugar.

Espero ke serveixi d'alguna cosa.

Gràcies. :çsi:
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#4
uli,pregunta?dius que ens em de conectar asiduament,per que en totes les misions que em intentat fer, no t-has apuntat mai? ç?|