Classe 1 i Classe 2, Dilluns 21 a les 22:00

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Aquesta instrucció es farà el Dilluns 21, responeu qui assistireu. La classe començarà a les 22:00.

Farem les dues classes, ja que la 1 es tant poca cosa que ho hauríem d'enllestir en un moment, a mes es mes practic que teòric i ho podem anar veient mentre fem la segona classe.
Podeu començar a llegir el CIBI, es curt, nomes 46 pagines. El manual esta una miqueta desfasat però encara es útil. A la pagina 9 hi ha una errata, els números parells van a la dreta i els senars van a l'esquerra.

Confirmats
TBlack
Madelf
Jaumem (tard?)
Buran
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#2
Re: Classe 1 i Classe 2, Dimecres o Divendres a les 22:00

Diviernes no puc, estic a Alguaire al Campionat de Vol Acrobàtic (fent d'ajudant, no vaig amb els SAM...). Per tant voto Dimecres 16 (llegeixi's "Secsa" ç:D )

tu també avises amb temps eh???
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#5
Re: Classe 1 i Classe 2, Dimecres o Divendres a les 22:00

De totes maneres, Viper, proposo canviar les classes a un dilluns (dia d'acadèmies en general) així no ens mengem les activitats de cap grup.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#8
Re: Classe 1 i Classe 2, Dia D a les 22:00

Jo entre setmana, a aquesta hora, la majoria dels dies serà per entrar tard. :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
lamonto comunicar que jo m'escaquejaré la primera classe ja que em veig obligat a pernoctar en un lloc sense internet. :çno:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Tal com us vaig dir, us deixo aqui el llistat de controls de l'ArmA, no estan tots, però per començar ja teniu mes que suficient.

- WSDA, Caminar.
- DOBLE W, esprintar.
- CXZ, d'en peus, genoll a terra, bocaterrosa.
- QE, decantar-se, o rodolar quan estem estirats a terra.
- (Vehicle) QWE, lent, normal, rapid.
- SHIFT, caminar lentament.
- DOBLE SHIFT, commutar entre caminar i corre.
- ALT, mira als voltants, girar el cap.
- DOBLE ALT, commutar mirar al voltants.
- [*], commutar mirar al voltants.
- DOBLE CTRL, abaixar-apujar arma.
- BLOQ MAJUS. Parlar pel VOIP (sistema de comunicació per veu integrat de l'ArmA, NO el TS3).
- [ºª], Menú d'ordres.
- F1, F2, F3..., Seleccionar soldats subordinats.
- RETROCÉS, Anular opció de menú.
- BOTO DRET DEL RATOLÍ, apuntar, aguantar respiració, designar blancs per apuntar.
- BOTÓ ESQUERRE DEL RATOLÍ, disparar, designar blans per disparar, acceptar comunicació o opció seleccionada.
- B, binocles.
- M, mapa.
- CTRL+M, GPS.
- N, visió nocturna.
- O, rellotge.
- K, brúixola.
- I, estadístiques.
- P, llistat de jugadors.
- ENTER-RETROCÉS, BEM-BDM, acceptar-declinar opció.
- [KP-] - [KP+], Zoom. (KP son les tecles del teclat numèric, els que tenim a la dreta).
- KP4, KP6, KP7... girar vistes de cabina, girar cap.
- L, llums.
- [-], Chat
- [,] - [.], Canviar canal chat. (Coma, punt).
- SHIFT + [KP-] escriure FLUSH. Això es útil per quan el nostre simulador no va be, fa coses rares, va lent, etc... Aquest truc recarrega textures, allibera memòria i no se que mes, i en ocasions pot solucionar aquests problemes, fer-ho un o cinquanta cops no afecta negativament al simulador.