Campanya/experiment

15 Octubre 2014
62
0
6
#1


REQUISITS

ArmA3 + Estàndard del grup



SITUACIÓ
Primer de tot explicaré què es açó. Vaig trobar un dia que a l'Arma 3 havia una versió del clàsic warfare o CLI (Capturar la isla), de fet hi han diverses, pero el que vaig trobar interessant és que aquesta missió es pot guardar. Així, vaig tindre la genial idea de que amb açó es podria fer una mena de campanya "permanent", o almenys amb més sensació de permanencia que no les missions del enemy assault, que si be estàn entretingudes, no s'avança a nivell global.

Després de mil histories i tests, hores buscant com editar missions i solventar bugs que em van apareixer, tinc una versió editada del BECTI (Benny conquer the island) que funciona amb alguns dels addons que emprem a l'estandard.

¿Què es CLI?

Es un mode de joc on dos (o més) bandols s'enfrenten per capturar l'illa, conquerint ciutats i pobles per obtenir recursos, investigant tecnologies que desbloquejen noves unitats, armes i forces, fortificant els pobles conquerits, etc. L'objetiu últim es la destrucció de la base enemiga.

Per no anar-me més per les branques, tinc una campanya de prova llesta per jugar, la idea de moment seria hostejar-la jo i en petita escala. La gracia del CLI es que tothom es oficial d'un petit grup de tropes, de forma que encara que aquesta prova està pensada per a 4 jugadors, 2 vs2, la quantitat de tropes desplegades serà suficientment gran com per a que els combats siguen d'una escala interesant. Em falta un jugador, tinc ja 2 amics de fora del clan amb flexibilitat d'horari gran i només em faltaria un company que vindria al meu equip disposat a provar la missio.

La idea es fer una campanya sencera o quasi sencera, i si va be i la jugabilitat es bona, ampliar el nombre de jugadors i fins i tot tindre la nostra propia campanya per a tota la comunitat amb partides regulars.
La durada es indefinida, calcule que potser s'allargue un mes. Allò ideal seria que qui s'apuntés tinguera flexibilitat d'horari, el que posibilitaria fer diverses partides en una setmana si hi hagueren ganes. Com que som poca gent serà facil organitzar-se.

Pel que fa als aspectes tècnics, s'utilitzen els addons d'AGM, ferraments de mapa i taskforce radio. Menys el que son armes personalitzades he aconseguit fer-ho funcionar tot. A la missio li he afegit caixes a cada punt de captura que tindràn recursos i elements del agm, tant mèdics com d'utilitat varia, i un altra caixa amb radios. Encara no he aconseguit editar la missió per tal que tot aquest equipament es puga comprar al sistema d'edificis i tecnologies, però, malgrat aixo, pense que li dona profunditat al joc ja que capturar un poble no significa ingresos monetaris només, si no que implica tindre el control dels medicaments o tindre capacitat de comunicació.



FORCES AMIGUES

-Jo
-El valent que vullga provar aquest sistema de joc


FORCES ENEMIGUES

-Dos amics meus que m'ajuden amb aço

MISSIÓ

Eliminar la presencia del Opfor a l'illa d'Altis.(Qui s'apunte jugarà amb blufor)


APUNTATS
-

PD: Crec que m'he anat massa per les rames, si algú no ha entés alguna cosa o vol aclaracions que pregunte xD
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Em sembla molt interessant la proposta :çsi: gràcies per comptar amb nosaltres. Tingues en compte que la IA pot portar sol un bàndol, no cal que hi hagi un comandant humà, ho dic per si us interessa mes estar tots al mateix bàndols al ser tan pocs. També cal tenir una bona maquina i ample de banda per fer de servidor, ja que les CTI posen en joc centenars d'unitats.

Com que es una campanya que de moment es juga amb gent de fora del grup, t'he mogut el fil a Operacions Externes ç;)
 
15 Octubre 2014
62
0
6
#3
Si, ho tinc en compte, per aixo és un experiment, vull veure com de divertit i quina experiencia de joc es pot traure sent poca gent, ja que dona facilitat a l'hora de jugar. I si l'experiencia del PVP es positiva probablement fer-ho més gran i tindre-ho a nivell intern, i que siga com una especie de "lliga" interna sols que serà la campanya dels dos bandols. I cadascú que vaja entrant al que vullga mantenint els equips equilibrats.

Crec que pot donar situacions i informacio positiva i util. Es podràn posar a prova estrategies de més gran amplaria i uns podrem aprendre dels altres.

Se m'havia oblidat dir-ho al post inicial. Allò ideal seria començar aquest dimecres i probablement dijous també. Però si ningú pot es pot deixar per a més tard. Tampoc corre presa.
 
24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#4
La idea m'agrada molt, tot i que això de fer partida dos dies seguits no m'acaba de convèncer, més que res perquè no em vull acabar adormint a classe. ç:D Si al final ho provem aquesta setmana m'aniria millor el dimecres.