Bug en drivers de Nvidia superiors a 314.22

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Si cap de vosaltres te nvidia i últimament se li congela el PC sense estar a cap joc o simulador, simplement a Windows, si te drivers superiors a la versió 314.22, es que es un bug. Per mirar de solucionar els problemes amb l'ArmA3 que tenia jo (i que no crec que guardin cap relació) vaig actualitzar als últims i des de llavors es congela el PC, vaig provar uns anteriors als últims i també, i he mirat i es un bug que ve a partir de la versió 314.22 (però on en la mateixa). Per tant si us passa torneu a aquesta versió fins que ho solucionin.

Aquí teniu mes informació
https://forums.geforce.com/default/topi ... ng-my-pc/1
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#2
A mi em passava però només amb el Firefox. Vaig instal·lar la versió beta (24.01) i de moment no he tingut cap parada més.
Òbviament la nova opció que ofereixen els Nvidia (Xperience crec que es diu o algo així) ho vaig desinstalar inmediatament...i és el que tothom recomana
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Si jo aixo del Xperience mai ho vaig instal·lar tampoc, vaig veure lo que es i no m'interessava. Alguna relació deu tenir com tu dius amb el Firefox, perquè a l'enllaç aquell recomanen desactivar l'accelerador de gràfics del Firefox si tens els drivers aquests amb el bug. Jo de moment li acabo de ficar els 314.22 i aixi no tinc problemes de cap tipus.