Bones festes a tots companys, em presento

29 Desembre 2010
50
0
0
40
Palamós-Girona
#1
El meu nom es Alex i visc a Palamós , fins fa molt estava amb el joc il2 sturmovik, el primer simulador il2 del mercat, però ara al passar a win 7 ja no es el que era, va molt malament, però mirant per Internet a vist el il2 sturmovik 1946 a Steam i ja esta baixant, m'he posat a mira filmacions al youtube i busca que busques us e trobat a vosaltres i a mes en català, es perfecte, jo no e jugat mai a Internet mes que res per la connexió que tenia, però ara que estic a una millor, m'agradaria unir-me a vosaltres.

Ja hem connectaré per el Ts3 a presentar-me.

A una cosa mes, algu fa servir els THRUSTMASTER T.FLIGHT HOTAS X, per que fins ara numes feia servir un Joystick amb pocs butons i el gamepad n52te.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#2
Hola Dragoz Benvingut, a i per cert vigila amb l'instructor del Il2 que te molt mala llet, a mi ja a intentat de derribar-me diverses vegades... Sort que no em deixo que si no... Es el Kronus quan hi parlis fes-te el submís aixi no et bordara. I vigila sempre les teves sis, mai se sap... A l'últim recluta ja l'han enculat un munt de vegades!!!
Conyes a part, sigues molt ben trobat i a disfrutar. çXD çXD çXD
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#6
Benvingut Dragoz :çsalut:

No et queixis wawa, que tu el veus venir... a mi no em va abatre perque se li va caure la connexió. Només sentia impactes i no sabia d'on venien ç?|

Sort que sempre hi ha una recompensa :çcerv:

Salut!!
 
29 Desembre 2010
50
0
0
40
Palamós-Girona
#12
Com que el tema esta tancat tot i així o poso aquí, perdoneu les molèsties, e fet un ingres de 5 euros,m o sento per tarda pero fins el dia 10 jo no tinc calerons jejejej, pero be avui e ingressat 5 euros.