Barcelona AirSim Meeting 2013

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Be nens, aquest any tornen a fer la BASM, i tot i que molt tard, he preguntat si nosaltres podríem col·laborar d'alguna manera, per això em cal que em digueu els que podríeu anar, es fa a Castelldefels (Barcelonès) els dies 5 i 6 d'Octubre.

Hem de mirar que volen que fer i que volem/podem fer nosaltres. Us poso unes idees, també podeu aportar les vostres clar, podem fer mes d'una activitat (si es que ens poden donar mes d'una).

- Taller de vol bàsic com el que vam fer a Vic, aixi ja sabem com va el tema.
- Taller de instrucció bàsica de combat per infanteria, com lo de Vic, però a l'ArmA, com el curs que vaig fer.
- Taller bàsic per A-10C/BS/UH-1H, perquè aprenguin lo bàsic per volar un d'aquests.
- Debat sobre els nous perifèrics que estan per arribar, i la seva implicació en el mon de la simulació, Oculus, Infiniteye, Omni, etc... (se ZeroQ que això t'interessa a tu ;))

O qualsevol cosa que penseu que podríem fer, corra presa decidir que fer, ja que queden dos setmanes (error meu oblidar-me del tema), aixi que si us plau en aquest cap de setmana us agrairia poder aclarir una mica que fem, gràcies.

He obert un grup del Whatsapp, però no tinc els mòbils de tots, el que no esteu al grup i vulgueu participar, si us plau enviau-me un privat amb el vostre mòbil, gracies.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Penseu que degut al poc temps que us he donat, no cal que muntem una cosa tan gran com lo de Vic, sempre es pot fer la part teòrica amb projector, i nomes una persona amb ordinador que vagi mostrant a nivell practic als assistents com es el tema, ho dic per si no voleu portar tots els equips, que es una historia. Es a dir, es pot reduir la complexitat de l'activitat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Ok jo aquell cap de setmana no tinc res previst així que estic obert a propostes, amb certes limitacions; m'explico:

- no puc permetre'm instalar-me tipus "campus party" i passar tot el cap de setmana fora

- no em veig amb cor de donar classes teòriques o pràctiques sobre vol i menys a gent que segur que són, la major part, veterans de la simulació. I sobre l'arma, doncs crec que no hi pega gaire, la veritat. :mrgreen:

En resum, que estic disposat a, més o menys, venir a dinar i poca cosa més! :çruc: