Aturada Temporal

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
Jo no he dit dolent, he dit de proves. Els windows de proves son windows que inclouen novetats sense polir del tot, prototips de característiques futures i que per tant no funcionen tant be com els windows normals, que son versions mes estables.
Windows 7 es un SO consolidat de fa uns anys, que funciona molt be. Windows 8 en canvi porta poc.

rush said:
Jo voto pel Windows 7, el 8 no aporta res a part d'una interfície engorrosa a més no poder.
Ho vas dir tu mateix ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#22
Viper said:
Jo no he dit dolent, he dit de proves. Els windows de proves son windows que inclouen novetats sense polir del tot, prototips de característiques futures i que per tant no funcionen tant be com els windows normals, que son versions mes estables.
Windows 7 es un SO consolidat de fa uns anys, que funciona molt be. Windows 8 en canvi porta poc.

rush said:
Jo voto pel Windows 7, el 8 no aporta res a part d'una interfície engorrosa a més no poder.
Ho vas dir tu mateix ç;)
Microsoft mai ha dit que siguin de proves, és una teoria que s'ha muntat la gent mes com una broma que una certesa en la que diuen que Microsoft fa un Windows bo i un de dolent.
És més, el Windows Millenium no era prova de l'XP, com hauria de ser segons tu dius. El Millenium estava basat en la mateixa tecnologia que el 98. L'XP esta basat en el windows NT i va ser el primer windows domèstic basat en aquesta tecnologia, no hi va haver Windows de "prova".

Sobre el 8 continuo pensant el mateix però no crec que sigui "dolent". Personalment si hagués de refer el PC posaria el 7 perquè penso que no aporta res de nou, però si el Buran te un 8 original tampoc ho veig malament.

Penso que el 8 és molt semblant al 7. Possiblement el 10 tindrà moltes més diferències.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#23
Ja se que no han dit mai que siguin de proves, jo no es el que he dit, però la historia ho demostra sobradament que es aixi. El 95 donava un munt de problemes (va ser el primer del seu tipus), i el 98 funciona mil vegades millor que el 95. El ME tenia data de caducitat, i el XP anava molt millor, el Vista també tenia els seus problemes, i va estar durant poc temps amb nosaltres quan va arribar el 7.
Sempre llancen una versió inestable per provar coses, i després la versió polida que funciona com deu mana. Ells no diran mai que es una versió de proves, però ho es.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#24
Viper said:
Ja se que no han dit mai que siguin de proves, jo no es el que he dit, però la historia ho demostra sobradament que es aixi. El 95 donava un munt de problemes (va ser el primer del seu tipus), i el 98 funciona mil vegades millor que el 95. El ME tenia data de caducitat, i el XP anava molt millor, el Vista també tenia els seus problemes, i va estar durant poc temps amb nosaltres quan va arribar el 7.
Sempre llancen una versió inestable per provar coses, i després la versió polida que funciona com deu mana. Ells no diran mai que es una versió de proves, però ho es.
El que tu diguis Viper.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#26
Viper said:
No em donis la raó com als boixos. No ho dic jo nomes, molta gent pensa igual, però si no estàs d'acord no em donis la raó com al boixos que em dona molta rabia això.
No te sentit seguir discutint, jo t'he dit el que penso.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#27
rush said:
Viper said:
No em donis la raó com als boixos. No ho dic jo nomes, molta gent pensa igual, però si no estàs d'acord no em donis la raó com al boixos que em dona molta rabia això.
No te sentit seguir discutint, jo t'he dit el que penso.
Val jo en això estic d'acord, però diga'm això mateix, i no "el que tu diguis".
Be, aquí pau i després gloria, ja ens matarem al DCS quan surti el F18 :çsi: