Aturada Temporal

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys,

Estaré desconnectat dels simuladors un parell de setmanes, (espero que no mes), ja que el PC ha dit prou, els simuladors triguen una eternitat en carregar i amb un lag descomunal, i això en mode offline. (el DCS és dramàtic )

Estaré fent còpies de seguretat dels arxius i faré un formateig de tot el pc, (aquest cop a aguantat dos anys :çsi: ), de pas canviaré la gràfica i augmentaré la RAM.

Estaré pels fòrums, però no podré assistir a partides.

Ens veiem aviat.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
Al final he canviat la gràfica, ara tinc una Nvidia GTX 750, 16GB de RAM, disc dur sòlid de 250GB per al SO i software "important" ç;) , canvi de font d'alimentació i SO windows 8.1 original.

Ja veurem si ha valgut la pena, de moment les sensacions són bones, també no tinc res instal·lat i li estic possant tot el que tenia,que no és poc, aprofitaré per fer neteja de sortware i començaré no instal·lant el que no necessito, tot i que ser que al final ho instal·laré més endevant ç:D .

Ens veiem aviat, aquesta setmana no crec que estigui llest del tot, però la següent .... :çsi: segurament que si.

:çsalut:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
No es pas de prova el windows 8.1. El 10 es el que és de prova. Ja fa molt de temps que funciona el windows 8. Jo personalment prefereixo el 7 i després ja saltaré al 10 (ja coneixei molts la teuria dels salts dobles de microsoft que es cada dos versions el producte bo)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Jo penso com en ZeroQ. De fet el 8 l'unica pega és la interfície. Diria que no és pitjor que el 7 excepte el tema de la interfície, però és molt millor que el Vista per exemple.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Buran said:
El 7 que tenia estava molt petat, i sempre he preferit tenir SO original, però mai he conegut un windows que no fos de prova ç;) , ara és el que tinc, ja veurem com acava, segur que petat també, tal com soc jo amb els ordinadors :çrubl:
Tots acaben petats... jo cada any ho reinstalo tot.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#20
Viper said:
ZeroQ said:
No es pas de prova el windows 8.1. El 10 es el que és de prova.
Tots els windows diuen el contrari.

Win 95 - prova
Win 98
Win ME - prova
Win XP
Win Vista - prova
Win 7
Win 8- prova
Win 10
Això és una teoria que normalment ha estat certa, però oficialment no són de prova, i en aquest cas el 8 no el consideraria dolent.
El Vista tampoc era dolent, de fet si volies un SO de 64bits era molt millor el Vista que l'XP, que petava per tot arreu.