Assignació de colors a unitats.

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
És una funció que ve de sèrie a l'arma però en combinació amb el @sdhud esdevé realment pràctica, sobretot en missions com la d'avui en la que ens costava distingir qui era qui.



Tots sabem la discussió que hi ha sobre la vista en 3a persona i la visió perifèrica i més o menys estem d'acord en que amb la visió en 1a persona no hi ha visió perifèrica i amb la visió en 3a persona es poden fer moltes trampotes. La brúixola permet saber la ubicació dels companys de grup que estan a prop de manera que es fàcil mantenir formacions i, en cas d'assignar colors als binomis, assegurar-se de que s'està seguint al company de binomi i no a altre.

Per a assignar colors a algú, el líder l'ha de seleccionar i aleshores amb CONTROL+1, +2, +3, +4, +5 se'l designa com a membre del equip roig, verd, blau, groc o blanc.

Ho podriem provar a veure que us sembla.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Jo el vaig provar l'addon i no mirava mai el minihud, amb practica saps on està cadascú, i si no ho saps es perquè no ho has de saber, per mi aquesta eina ens fa perdre habilitat, ara aquí qui mana es en Balder, i com es a nivell client lo que jo digui importa poc ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Personalment crec que es una eina que està molt bé però li treu realisme al joc i per això mai l'havia provat. El dia que no la tens pel motiu que sigui perds la consciencia situacional. De fet es el que vaig notar que em va passar acostumat als no simuladors on sovint tens un radar.

De totes maneres si l'aprovem com a vàlida pels cavallers la instal·laré amb molt de gust. Pot estar molt bé emprar-ho com ajuda a fer instruccións bàsiques com les de combat urbà tancat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Jo la faig servir. Molts cops ni la miro però allí està. Tampoc es cap meravella i potser treu realisme en algun sentit però també el millora en el sentit de que pot ajudar a identificar els companys de grup respecte altres soldats. A la vida real es fàcil reconeixer a les persones, a l'arma, si no hi ha noms flotant (encara menys realista!), no.