Arma 3 entra en fase BETA per Sant Joan

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1



Bé, en realitat serà el dia 25 de juny.

No he trobat res a la pàgina oficial http://www.arma3.com ni a la de BI però així ho diuen els de STEAM que son els que fan la distribució.

enllaç: http://steamcommunity.com/news/post/1495474251143712202

Segons diu a la noticia, amb la beta disposarem de nous vehicles i armament i també d'una facció més (locals independents) i d'escenaris nous.

Si no recordo malament amb el llençament de la beta les versions lite deixaran de funcionar i, si cumpleixen el que van anunciar al llençament, la compra del simulador s'encarirà 10 euros més. Així doncs si algú està pensant en comprar-lo millor no deixar passar massa dies.
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#2
Bon dia nois,

si no us voleu esperar al dia 25, la versió beta de l'Arma 3 ja es troba disponible a la branca de desenvolupament de Steam. çXD




Ara ja podrem explorar el mar al més pur estil Capità Costeau!!!

 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Ja tenim la Beta, i estan actualitzant un munt d'addons per fer-los compatibles amb la Beta (tot i que d'entrada ja son compatibles, potser no al 100%).
CBA
FHQ M4 pack
FHQ Accesories

Ara amb la Beta tenim les noves òptiques "3D", que no es res que no tingui cap CoD, no se perquè encara no fan servir el PIP per fer-les.
Alguns vehicles nous, tots super semblants entre ells, algunes unitats noves, res de l'altre mon.
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#5
Viper said:
Alguns vehicles nous, tots super semblants entre ells, algunes unitats noves, res de l'altre mon.
Òndia, jo també m'esperava més. Sobretot hagués estat bé que incloguessin la nova illa. Tot i que de fet ja van deixar clar als video-streamings de l'E3 que no seria així.

A veure si aviat estabilitzen els noms de classe i configs i la gent es pot posar com cal amb el tema de l'edició de missions i modificacions.

Salut!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Jo, llegint això a la noticia de STEAM em vaig entendre que hi hauria algun mapa nou... ç?| Suposo que es referien només a tipus de missió nous. :çno:

Additions will include new arsenals and vehicles to test and new scenarios that include a co-op and multi-team, wave-based defense scenario.
L'enllaç està al primer post, per si algú ho vol revisar.
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#12
Ja els hi val als de BIS :) No serem els únics a qui els haurà sorprès la decisió d'incloure la illa grossa a la beta. Que s'hi farà... haurem de seguir fent les partides a la "Costa Brava" un temps més :D