Apex, o no Apex, aquest és el dilema

7 Juliol 2016
50
0
6
#1
Avui resulta que inicio l'ArmA 3 per jugar una estona i em trobo amb un missatge que m'informa de l'epico-fantàstica actualització de l'expansió Apex, que "és molt guay, de veritat, és genial, jugar a això és com beure sang d'unicorn" em diu, "compra noi, que així no et quedaran diners per a drogues i els teus pares podran estar tranquils".

30€ a Steam, 24 a Instant Gaming i 28 a G2A.

Serà l'expansió més vici que la droga, o no val la pena?

 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Jo et diria que t'agafessis APEX. No tan per la campanya (que és de les pitjors que han tret) i les noves armes si no per el nou terreny. Moltes (no totes) de les partides que farem ara seran a la nova illa de Tanoa.

Personalment crec que la nova illa dóna opcions molt diferents de joc en comparació a Altis/Stratis.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Coneguda la experiencies del ARMA2 I les seves extensions, encara m'endono cops al cap quan m'enrecordo que em vaig resistir a comprar les ampliacions I al final les vaig acabar comprant igual perque si no, m'hauria quedat sol.

El meu consell, si vols continuar jugant en multiplayer I gaudint la experiencia ARMA: compra
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
L'staff del grup va decidir que Apex seria obligat per les missions, desprès d'un temps de transició ( Reunió del staff - Consideracions sobre Tanoa )

Per tant si, la recomanació és que el compris per tal de poder seguir jugant amb la comunitat sense problemes :çsi:

- - -

D'altre banda, el mapa és el millor que hi ha hagut a la serie OFP/Arma, nomès ell solet val ja els dinerons.

Aixi com els altres DLCs, et diria que NO. APEX val molt la pena tant el mapa, com els vehicles i trastos variats.