Allistament Torpedo

30 Juny 2017
3
0
0
31
Reus, Catalunya.
#1
Salutacions! :çsalut:

El meu nick o call sign es Torpedo, sóc de Reus i tinc 24 anys. Des que tinc us de raó que m'apassionen els avions de combat, ja de ben petit coleccionava maquetes i d'ençà que aquesta passió no ha marxat mai. Més tard va vindre l'afició a pràcticament qualsevol cosa de temàtica militar i al trobar la simulació va sortir rodat. De fet el meu nick me'l van adjudicar per ser un boig dels U-Boot alemanys i de submergir moltes hores als Silent Hunter. ç:D

Tot i que fa temps que trastejo una mica amb els simuladors no ha estat fins ara que m'he decidit a llençar-me de cap en l'assumpte, en especial els de temàtica aèria. Disposo del DCS World amb els següents mòduls: Flaming Cliffs 3, MiG-21Bis, P-51D Mustang i la joia de la meva corona que és el Mirage 2000. A més d'aquest tinc l'IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad i tinc alguns avions també al Rise of Flight.

Espero trobar gent amb les meves mateixes inquietuds i passar-ho d'allò més bé amb tots vosaltres. Serà un plaer formar part d'aquesta família. :çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

Tenim un grup del whatsapp on fem vida, anuncis i organitzem partides, si vols que t'incloguem si us plau envia'm un privat amb el teu numero de telefon.
I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.