Allistament Subi

21 Octubre 2016
3
0
0
#1
Hola bones!
Estic content d,haver trobat una comunitat així!
M,agradaría formar-ne part ja que soc usuari de varis simuladors de vol i vol a vela (fsx,p3d,xplane, condor), també bastant aficionat als simuladors de motor (iRacing) A més estic començant a provar simulació de combat etc..
En definitiva, m,he llegit les normes i diria que les compleixo. A veure si puc passar pel ts algun moment i ens coneixem.
Salut! :çseny:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Benvingut!

De moment la comunitat està centrada en DCS i Arma 3 i tot que no hi ha actualment un grup dedicat a la conducció, bastants de nosaltres fem alguna incursió de tan en tan. Jo tinc el Rfactor 2 i havia dedicat algunes hores al GTR 2. El mateix amb X-Plane 10.

Normalment estem al TS quan hi ha alguna quedada/esdeveniment de DCS o Arma 3. No obstant, no dubtis en preguntar per els fòrums qualsevol dubte que tinguis!

Ens veiem
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Benvingut Subi.

En temes de simulació de combat estas al lloc indicat, nosaltres volem el DCS World, aquí trobaràs tota la informació viewforum.php?f=16 i és un simulador gratuït per si li vols donar un cop d'ull viewtopic.php?f=16&t=1741 , després ja t'hauràs de fer amb els mòduls que vulguis volar i a gaudir-ne.

Nosaltres fem missions els dimecres vespre a partir de les 22:00 hores i els divendres a partir de les 23:00 hores, així que ja saps, quant tu vulguis entres al TS i t'expliquem el que faci falta.

Fins aviat,

Salutacions.
 
21 Octubre 2016
3
0
0
#7
Ok perfecte, em miraré lo de DCS World.
També fa poc que tinc l,Arma3, em sembla bestial però haig d,apendre molt.
Voldria saber com entrar a les vostres partides o com poder apendre sense ser un entravanc, (soc bastant paquet).
A veure quan tingui lliure si puc començar a conectarme al ts.
Merci


Enviat des del meu SM-T815 usant Tapatalk