Allistament Sgt.Pitu

3 Agost 2015
56
0
0
36
#1
Bones a tots i totes,

Em presento soc Angel P. tinc 28 anys i soc vei de Sabadell, per invitatcio de Moska el reclutador en potencia, us faig arrbar la meva solicitud.
Sobretot tinc experiencia en Arma3 amb un seguit de 586hores jugades. Addons y mods llestos pel combat!.

AVIS: depenent del torn de treball hi haura mesos que no hi podre participar gaire, ja que faig torn de mati, tarda y nit . un mes cadascun.

Desitjo poder jugar aviat amb tots vostes.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.