Allistament NoCardis

28 Juny 2013
191
8
18
#1
Bones,
porto temps pensant en formar part d'alguna comunitat pero no m'he decidit mai, fins que he vist aquesta en català i ja se m'han obert els ulls. çXD
Porto una mica amb simuladors de vol i la veritat que m'han enganxat, i fort. Els últims que he tingut son BS1, A10, i el COD que es el que estic mes enganxat, el tinc des dels seus inicis i pràcticament es l'únic que faig servir ara mateix
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#4
Benvingut!! :çsalut:

Pots fer una ullada pel fòrum del grup de l'IL-2, on fem servir principalment el predecessor del CoD (que també el fan servir alguns dels companys). Evidentment, l'IL-2 1946 no és tan modern, però dóna una varietat molt amplia de tipus d'avions i entorns (mapes) per a realitzar les missions més diverses, incloses operacions des de portaavions.

Salut!!
 
28 Juny 2013
191
8
18
#9
Moltes gràcies per la benvinguda!
Jo soc del Pla de l'Estany, de Banyoles concretament.
Gosdatura, gràcies però si no el toqueu massa el CoD crec que em decantaré per l'A10. i si es pot fer alguna sortideta com diu en Tofolo, perfecte! :çvic: Ens veiem!!!!