Allistament Maldo601

11 Juny 2018
1
0
0
#1
Hola, soc Maldo i tinc 24 anys, m'encanta Arma III i la simulacio que presenta i buscava formar part d'algun clan / comunitat i he torbat aquesta, que ademés parla la llengua catalana. M'agradaria allistarme i si pot ser, una mica d'informació per aquests primers passos per iniciar-se.

Tinc una experiencia de 43 hores i unes 240 a CoD WWII per a que us fessiu una idea del meu nivell. Vinc de jocs MMORPG amb ambits coperatius i de rol. Aquest es un dels motius per els cuals l'Arma m'ha cridat tant l'atenció, ja que inclou aquest factor cooperatiu i de posarte amb el paper.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. El simulador que fem servir es ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funciona i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
Al nostre domini de documentació arma.cavallersdelcel.cat trobaràs els nostres manuals per aprendre a combatre.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Després del missatge tipus, donar-te la benvinguda al grup, el primer seria entrar al nostre servidor de Discord, i allà un company et guiarà pas a pas sobre com començar amb nosaltres.
El millor que pots fer, és agafar aquestes 240 hores de CoD i oblidar-les, la guerra no te res a veure amb aquests arcades, i et faran més mal que bé tot el que hagis aprés allà. Però no et preocupis, aquí t'ensenyarem tot el que et cal saber per completar les missions amb èxit.

P.D: Et presento el teu amic el pronom feble ç:D ç;)
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
Maldo601 said:
Tinc una experiencia de 43 hores i unes 240 a CoD WWII per a que us fessiu una idea del meu nivell. Vinc de jocs MMORPG amb ambits coperatius i de rol. Aquest es un dels motius per els cuals l'Arma m'ha cridat tant l'atenció, ja que inclou aquest factor cooperatiu i de posarte amb el paper.
Benvingut Maldo601!

Doncs sí, l'experiència en MMORPG i rol et servira molt més que la del CoD. La simulació militar moderna té molt més a veure a treball en equip i cooperar, que amb disparar indiscriminadament a tot el què es mou. Una de les primeres coses que aprendras és que un bon equip és molt millor que 50.000 rambos ç:D

Passa pel nostre Discord i t'ho explicarem bé i així podràs decidir si t'agrada la idea :çcerv:

Per entrar al Discord nomès has de seguir aquest enllaç :arrow: https://discord.gg/VWmMsPF
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Viper said:
P.D: Et presento el teu amic el pronom feble ç:D ç;)
Aixó sobra. Com a líder de la comunitat no li pots llegir la "cartilla" en el segon post a una persona que s'apunta de nou. No tots vam tenir el privilegi de les generacions posteriors que van poder estudiar català a l'escola i fem el que podem com perque algú em vulgui donar un repàs a les primeres de canvi.

Es anti marketing, es contra-productiu per la comunitat i a nivell personal...... no diré més; Com ets el líder de la comunitat pots fer el que et surti dels pebrots.

Atunero, l'has clavat!
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#7
Kronus aixo es una mica vell ja.

Ja es va parlar segurament internament i crec que tothom pot estar d'acord en que no es la millor manera de donar la benvinguda a algú novell. Tanmateix crec que tampoc es bo remoure la merda i donar-li mes voltes, tenint en compte que es un post public, mea culpa també per posar el meme.

Generalment a la gent que es presenta se la tracta molt be.