Allistament Magnetar

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Bon dia,

Fa temps que estic buscant una comunitat oberta en la que poder jugar en equip, de forma seria (però a la vegada relaxada i sense gaire impacte en la vida real), sense una jerarquia estricte (hi ha comunitats que es basen en rangs militars) i per sobre de tot, passar-m'ho bé.

Per part meva tinc certa experiència amb Arma, Arma 2 (ACE/ACRE) i més recentment Arma 3, però no em considero un jugador expert. Entre les meves preferències, estan les missions on el treball en equip sigui essencial, especialment aquelles tipus PvP o TvT (Mod TacBF) però també en les partides cooperatives contra IA, ja que després de veure el llistat de mods que utilitzeu (o esteu considerant: bcombat) poden arribar a ser molt entretingudes.

A la comunitat també puc aportar certa experiència en fitxers de configuració i per què no, amb el temps, dissenyar alguna que altre missió.

Espero poder fer alguna sessió aviat amb vosaltres tot i que en primer lloc m'hauria de familiaritzar amb algun dels mods que utilitzeu (Force Task Arrowhead Radio per exemple).

Salut,
Magnetar
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. Els simuladors que fem servir son ArmA 2 i ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Be, després d'aquesta resposta estàndard que tinc, benvingut al grup. Nosaltres de PvP o TvT no en fem res de res, ens dediquem exclusivament a Cooperatives, si fóssim molt mes gent si que podríem fer Cooperatives enfrontades, però de moment son Coop contra la IA. A mes els divendres ens apuntem a la cooperativa del Grupoarmados, que s'apuntà molts grups externs, i fan unes mega partides genial, amb 20, 30 o 40 persones. L'addon del bCombat el vaig considerar i el vaig provar, però no hem va convèncer, nosaltres fem servir dos addons que funcionen millor, el TPW_MODS i el WW AICover, aquest dos addons que estan pensats per funcionar conjuntament, dona un millor comportament a la IA, la fa reaccionar al foc enemic, cercant cobertura, passant por, amagant el cap, i fent servir maniobres mes properes a les humanes, tot i aixi la IA de la saga ArmA/OFP es la que es, i cap addon pot fer meravelles (els he provat tots malauradament cercant millor IA).
Estic molt content que estiguis interessat en editar missions, aquí no tenim de moment editors, jo faig el que puc, i precisament s'estava xerrant fa uns dies de formar editors.
Sobre l'estàndard el dia que entris t'explicarem que fan i com funcionen tots els addons.

Nosaltres ara precisament estem implementant un sistema de Rangs i Instruccions, però a diferencia d'altres comunitat, com tu dies, no som tant estrictes, el Rang nomes funciona durant la missió, fora de missió aquí tothom es tractat igual, el rang nomes te una utilitat practica per les missions. I les instruccions, que sempre les hem fet, però que ara les estem estandarditzant, serveixen per procurar que tothom tingui uns nivells mínims, i anar millorant els nostres coneixements.

Be, el millor es que entris al TS3 i t'apuntis a les nostres partides des del primer dia, i veuràs millor com som ç;)
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
Moltes gràcies per la celeritat de la teva resposta. Diu molt d'entrada en quan a administració i dedicació!

Un cop tingui accés a Arma 3 un altre cop faré els passos per el tag CC i la identitat en Arma Estic d'acord amb tu de que la AI en Arma III és una mica limitada i que cap mod pot fer miracles degut al disseny i al codi base. En el meu cas no he provat la combinació de mods de AI que proposeu (només bcombat i també aquest últim en combinació amb ASR_AI [1]) però els altres els he anat més o menys provant.

De totes maneres, ens veiem aviat pel TeamSpeak i espero aportar alguna cosa també a la vostra comunitat.

[1] http://forums.bistudio.com/showthread.p ... rview-list)/page2&highlight=ai+combination+mods