Allistament FOX

FOX

Foraster
8 Juny 2013
2
0
0
#1
Bones,

Em dic Martí, sempre m'ha agradat el món de la simulació virtual fins ara he estat, i continuo estant a VATSIM i IVAO (Flight Simulator), però he pensat que de vegades fer una miqueta de canvi no fa mal a ningú. I per això estic aquí. De moment puc dir que la meva experiència en altres simuladors com vindria a ser l'arma 2 és totalment nul·la, però puc dir que tinc la capacitat d'aprendre ràpid amb una miqueta d'ajuda ç;) .

Salutacions.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Molt benvingut siguis FOX :çcerv:

Si comences a lleguir una miqueta pels forums ja aniràs veient que anem fent diversos dies amb temàtiques diferents i també fem pràctiques per aprendre i millorar. Si entres pel TS3 cap al vespre segur que trobaràs companys que et puguem resoldre dubtes i compartir coneixement :çruc:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Benvingut siguis company! :çsi:

Veig que t'interessa l'arma2, ens pots trobar fent missión tots els dilluns i divendres i, esporàdicament, algun altre dia també. Actualment l'arma2 és la versió "oficial" que fem servir però progressivament anem introduint ja l'arma3.

Informa't al fòrum de les convocatòries de missions, doncs hi ha algunes com les del divendres en que és necessari apuntar-se prèviament. :çsi: