Allistament Deyvol

Deyvol

Nou usuari
18 Maig 2014
29
0
0
50
Barcelona
#1
Bona nit a tothom!, be, em dic David, però al mon del Airsoft soc mes conegut com Deyvol. Suposo que la majoria de vosaltres sap lo que es l'Airsoft. Fa mes de 5 anys que el practico, en especial la variant MilSim o Simulació Militar. Es un esport bastant car, però val la pena, sobretot quan vols donar-li una mica mes de “realitat” a la simulació militar.
Bé, prou de parlar de l’Airsoft, l’altre dia vaig descobrir el joc Arma, des de el primer fins el 3. La veritat es que es molt diferent a altres jocs de simulació militar i, pels que juguem a l’Airsoft i hem fet la mili (si, soc un madurito, jejeje) es el mes real que he jugat.
Després de jugar durant unes hores, he passat a buscar gent que jugui, com ha comentat algun company en el seu allistament, tot el que he trobat era massa “Espanyol” per mi (no vull ofendre ningú) fins que os he trobat a vosaltres...
Com el primer dia que vaig arribar a l’Airsoft, no en tinc ni idea de quasi res, jajajaja, però igual que a l’Airsoft, se que arribaré a ser un expert en ArmA.
Gracies! I SALUT!!

:çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. Els simuladors que fem servir son ArmA 2 i ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Benvingut siguis Deyvol :çseny:

Actualment fem partides a l'Arma tots els dilluns a les 22:00. Hem adaptat com a estandard del grup l'Arma 3 tot i que encara fem partides de tant en tant amb Arma 2. El divendres a les 23:00 acostumem a fer partides amb altres grups de simulació com ara els Armados (molt recomanables perquè acabem sent una bona colla 20-30 persones). D'altra banda ja veuràs que també fem instruccions de combat que anem renovant amb certa periocitat.

Aquest vespre ens trobaràs al TS3 dels cavallers a partir de les 22:00 hores. Si pots anar preparant l'estandard del grup
 

Deyvol

Nou usuari
18 Maig 2014
29
0
0
50
Barcelona
#9
Gràcies a tots, suposo que el TS3 es la “radio” que utilitzeu a les partides veritat?. Jo es la primera vegada que la veig, l’acabo d’instal•lar i estic fent un cop d’ull, de mica en mica m’aniré fent amb tot.
Avui no arribo a les 22h, encara soc al treball, però per divendres, si hi ha cita, no faltaré.
Salutacions!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Deyvol said:
Gràcies a tots, suposo que el TS3 es la “radio” que utilitzeu a les partides veritat?. Jo es la primera vegada que la veig, l’acabo d’instal•lar i estic fent un cop d’ull, de mica en mica m’aniré fent amb tot.
Avui no arribo a les 22h, encara soc al treball, però per divendres, si hi ha cita, no faltaré.
Salutacions!
Si vols el TS3 en Català pots baixar la traducció aquí. La instal·lació es automàtica.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Deyvol si vols encara que no siguis a les 22:00 si et vols passar més tart ens trobaràs fent partida segurament fins a les 0:30 aprox.
 

Deyvol

Nou usuari
18 Maig 2014
29
0
0
50
Barcelona
#12
Osties, doncs ja ho se per un altre Dilluns, si em puc "acoplar" mes tard de les 22h, perfecte....

I lo del TS3 en català, perfecte, que encara que s'em dona be l'angles, millor en l'idioma de casa...


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk