Allistament Carles

25 Març 2016
144
0
16
#1
Molt bones Cavallers del cel.

El meu nom es Carles,però em poden dir Charlio o Bobby Moore. Sóc de Girona i m'encantaria entrar a formar part d'aquesta gran familia. M'encanta el Arma3 i m'encanta fer missions sempre que puc. Normalment jugo missions jo sol, i ja em comença a aburrir i m'agradaria jugar-hi amb més gent. Moltes gràcies per l'atenció i espero entrar en poc. :çseny: :çseny: :çseny: çXD :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.