Allistament Buran

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola, voldria aprendre a repartir "mastegots", sempre he volat però mai he fet servir un simulador d'aquestes característiques, tinc l'Arma 2 i el Arma 2 Operation Arrowhead.

Experiència nul·la, per cert, com se si tinc instal·lat el Battle eye?, crec que ho vaig instal·lar el seu dia, però no m'en refio de la meva memòria.

A l'espera d'ordres.

Buran

PD: Edito l'entrada, havia equivocat el pack, no es el Combinated Operations el que tinc, si no el Operation Arrowhead, la icona de l'escriptori és el que posa, però al arrancar el joc diu Operation Arrowhead, disculpes.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Benvingut! çXD

El combined operations és el pack que inclou l'ArmA 2 i "l'expansió" Operation Arrowhead (tot i ser una expansió no requereix del simulador inicial per poder-la jugar. A més crec que es ven per separat).

Si inicies el Operation Arrowhead "pelat" veuràs, a la cantonada inferior esquerra de la pantalla del menú principal del joc, l'escut del A2OA. Mentre que si inicies el Combined Operations veuràs també l'escut del A2 (surten tots dos escuts). El que fa el A2CO es carregar el A2OA + el A2 original com si fos un mod, de manera que estan disponibles tots dos jocs en un.

En resum: si fas servir l'accés directe del A2 carregues el A2; si fas servir l'accés del A2OA carregues el A2OA i si fas servir l'accés directe del A2CO carregues el A2OA i el A2 a la vegada.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
Tot instal·lat i actualitzat, més cosses: Configuració gràfica adient? (tinc un i7 a 2.67, 4Gram, W7 64bits, Nvidia Gforce 9600GT), alguna configuració de tecles?.

A veure si ens veiem i m'expliqueu com funciona aquest sim, que amb el tutorial no m'aclaro, soc bastant totxo.

Buran
 
3 Juny 2011
783
0
0
#6
Buran said:
Tot instal·lat i actualitzat, més cosses: Configuració gràfica adient? (tinc un i7 a 2.67, 4Gram, W7 64bits, Nvidia Gforce 9600GT), alguna configuració de tecles?.

A veure si ens veiem i m'expliqueu com funciona aquest sim, que amb el tutorial no m'aclaro, soc bastant totxo.

Buran
La única diferèncie entre el teu PC i el meu es la targeta gràfica (HD 5750). Gràfics al 100x100, company, cap
problema ç;)

La configuració de tecles... no hi ha massa cosa. Caminar, acotar-se, saltar objectes, i la resta es amb el ratolí.