Algu vol probar el Aeris

#1
Hola gent,
arrel el que varem parlar dins del grup A10c, per veure si implementaven o no un sistema de ràdio, he continuat mirant cercant alternatives. Sé que el grup A10c ja va decidir fer servir wispers, però potser els helos ens pot interessar trobar altres alternatives.

He vist que el més actualitzat és elAeris i sembla que funciona prou bé. Jo l'he instal·lar i he vist que aparent-ment funciona tot. Es pot fer apareixer un panell de ràdios mini per a utilitzar-lo amb el FC3 i CA, aquest panell reflecteix perfectament les interaccions amb les cabines clicables.. Es a dir, quan en el Huey o A10c canvio de ràdio, el panell s'actualitza, quan canvio de freqüència també i quan clico per parlar també. Per tant em sembla que funciona perfecte.

Llanço el post per veure si algú vol quedar aquesta setmana, quan sigui, i fem algunes proves de funcionament. Per ara estan tots els mòduls integrats (sense necessitat de finestres emergents) exceptuant el Mi-8MTv2.

Algú s'hi anima?
 
#9
Hey gent,
Ahir el Buran tenia problemes amb l'Aries. Tal com l'hi vaig comentar, seguiu al peu de la lletra el manual de instal·lació inclòs repassar els arxius d0'exportació lua.

Per anar bé heu d'assignar una combinació de tecles del teclat, o una del hotas, tant a les tres radio box coma l PTT. Un cop fet això feu probes per veure si us ho ha agafat tot bé.

Entreu al TS (podeu estar sols) i obriu el simulador en MP. Un cop en cabina us ha d'aparèixer el panell del Aries:



Quan aneu seleccionat, mitjançant les tecles que heu donat, les diferents radio box, us les ha de marcar el led groc "active box led". Quan rebeu comunicacions o premeu el PTT s'us ha de il·luminar el led verd de la ràdio corresponent "carrier led". De la mateixa manera, en configurar les ràdios a la cabina del A10c, s'han de veure reflectits aquests canvis en la pantalleta del Aries i viceversa.

Aquestes comprovacions son bàsiques. Si no us funciona això proveu amb altres assignacions de tecles, verifiqueu el procés de instal·lació i configuració, verifiqueu que, estant en cabina, al TS us apareixen les dades del Aries en el vostre perfil d'usuari, etc...

Si en teniu ganes de fer proves aneu penjant aquí els problemes que aneu trobant...

... un cop tingueu l'Aries correctament instal·lat i funcionant podem fer proves en cabina i verificar que funciona. :çruc:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Home, si funciona bé també ho podem fer servir per l'A10.

A mi el que em "grinyola" de tots aquests sistemes és que has d'apretar una tecla per triar per quina radio vols parlar a les unitats IA del joc, i una altre per triar per quina ràdio vull parlar amb els jugadors.
 
28 Juny 2013
191
8
18
#13
He provat l'Aeris i no m'ha anat massa bé, o gens be...
L'he instal·lat, he obert l'arxiu de l'escriptori per configurar les tecles, he activat l'Aeris el TS, i quan he posat una missió m'ha sortit un error que posava això:
"can't run"
"sorry, only one instance is allowed"

Al posar acceptar posava:
"no se puede abrir el archivo de debriefing"

He desactivat l'Aeris del TS i tampoc carregava la missió, i sense el TS obert anava bé.
El final l'he desinstal·lat i tot be...
Ara he llegit el que has posat Madelf, pot ser que m'hagi descarregat la de 32 bits no? :çboix: