Acadèmia oberta!!! -BOMBES LASER- 12/11/15 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Per anar-nos preparant per la missió que farem la pròxima setmana,(19/11/15) Aquest dijous aprofundirem una mica més en el tema de les bombes laser; configuració, llançament, Auto laser, etc...sé que l´ultim dia vam parlar també del ILS, però com que la missió requerirà que tinguem més clar el llançament de bombes laser, crec que això ens anirà més bé. De totes maneres ja sabeu que això és Acadèmia oberta, així que qualsevol dubte o tema que es pugui plantejar sobre la marxa, el resoldrem encantats com bonament poguem... :çseny:

Per anar-vos introduint en el tema, us deixo aquest video que a mi em va ser de gran utilitat...

Salut i ales ç;)

Kopant :çseny:

https://youtu.be/B3ujU7JRZtg?list=PLnF9 ... bzUM6ubTok
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#6
Bones,

doncs porto un parell de dies practicant amb les GBU's. De moment sembla que anem bé...



Fins i tot amb un tanc en moviment (foto)

Mica a mica anem millorant... :çvic:


Salut!
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#8
Bones,

Una pregunta tonta.... Els screenshots que vaig fer ahir a la nit .... no els trobo. El que us he posat amunt no conta, ja que al no trobar la carpeta el vaig fer enganxanta al PS...

Sabeu on queden?

Gràcies

PD: la pràctica d'ahir molt bona, aixó de les GBU és molt divertit. I la veritat és que vaig apendrer un munt.

Salut!