[A10C Acadèmia] Missió pràctcica 04/06/2015 22:00

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
L'Azerdbaijan ha decidit envair Georgia en un atac llampec i el seu primer objectiu és Tbilisi i els seus aeroports.

Hi ha unes bateries d'artilleria en unes muntanyes prop de Gòergia que estan bombardejant les forces Georgianes i una columna de tancs que es dirigieix a Tbilisi.

Datacard de la missió: https://www.dropbox.com/s/295nuih0uywentv/DATACARD_academia1.xlsx?dl=0

A continuació teniu un dibuix de la ruta:



Sortireu de Beslan.

Al punt Fence In apagareu llums i activareu l'armament.

TGT1 i TGT2 són les dues posicions d'artilleria que cal eliminar. Hi ha AAA a la zona, així que aneu amb compte i voleu amunt.

Marcada en vermell hi ha la carretera que seguirà la columna de tancs enemiga. Cal que la busqueu i elimineu.



NOTA: Aquesta missió és un "refregit" d'una que vam fer fa temps. No us obsessioneu en acabar-la sino que l'objectiu és que practiqueu el què heu après fins ara. Amb pocs dies hem vist molts conceptes i coses per assumir. Ara us semblarà tot molt complicat i que per tirar una bomba hi ha una càrrega de treball molt gran. Practicant agafareu soltura i quan tingueu clar els conceptes de SPI, SOI, com fer-los, com esclavitzar els diferents sensors a un SPI, etc... li tindreu el peu al coll al funcionament de l'A10C. Es pot dir que pràcticament tot es redueix a jugar i tenir clars aquests conceptes.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#5
Be, en vistes de l´exit de la convocatoria d´ahir (no va venir ningú ç?| ) proposo pasar aquesta missió pràctica a la setmana que ve, i per intentar aglutinar el màxim de gent possible, us proposo que trieu el dia entre dimecres i dijous, crec parlar en nom del Buran si aquests dies que no tenim a en Rush, sacrfifquem alguna "missió oficial" dels dimecres per missions académia si així aconseguim una mica més d´assisténcia.
Per tant aneu posant aqui si un dia us va més bé que un altre de cares a la setmana que ve, gràcies. :çseny:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#7
Kopant said:
Per tant aneu posant aqui si un dia us va més bé que un altre de cares a la setmana que ve, gràcies. :çseny:
En principi tots em van bé, però estic pendent d'una coseta. Em sap greu no haver vingut ahir, però al tenir la dona vacances em té tot el dia ocupat ç:D