[A10C] 15/04/2015 22:00 Acadèmia

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Continuem amb l'acadèmia. Com ja us vaig dir canviem el dia a dimecres ja que dijous segurament no hi podré ser.

Començarem en plataforma amb l'avió apagat, farem el rampstart i després practicarem aterratges i enlairaments.
Veurem també el circuit que es fa a l'entorn d'un aeroport per organitzar el tràfic, les comunicacions amb la torre, comunicacions amb els companys, la navegació mitjançant els punts en un pla de vol i el pilot automàtic.

Haurieu de configurar al joystick o saber quines tecles són:
-Flaps
-Aerofrens
-Mic Switch
-Coolie Hat *
-DMS (Data Management Switch) *
-Master Mode Control Button
a part de tot el que tinguéssiu ja configurat en la classe anterior. Us he marcat amb un * els que crec que són més importants tenir al joystick per aquells que teniu pocs botons.

Per aquells que teniu pocs botons i haureu d'utilitzar el teclat us deixo un PDF amb totes les assignacions de tecles que te el joc per defecte:
https://www.dropbox.com/s/zfcfbstinmbagtd/Dcsa10c-keybindings.pdf?dl=0

Circuit a la zona de l'aeroport:
http://www.airhispania.com/modind01.php?tCod=20110221212506

Estigueu atents al fil per si afegeixo més informació.

Ens veiem dimecres! çXD
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Tuixó said:
Rush quan dius coolie hat, et refereixes al coolie switch? o al china hat? ç?|
Coolie switch. Al manual hi posa un nom i a la configuració del joc un altre... :çboix:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
Kopant said:
SilverArrow said:
Rush ja has avisat al servei d'emergencies de l'aeroport? :çcon:
S´ha decretat l´evacuació urgent de tots els habitants de les poblacions del voltant, la gent fugia mentre cridava: Que venen els Senglars!!! Que venen els Senglars!!! :çulle:
Kopant, el problema no eón els Senglars, són els nous reclutes com jo els que causem el pànic
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Així m'agrada nois, que practiqueu! :çsi:
Però no li ralleu els porquets a en Kopant ç:D