[28-05-2020] Campanya Kuban Yak-7, missió 5

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Data de la missió: 28-05-2020
Hora: 22:00 (cal ser present a l'hora en punt, a no ser que s'hagi notificat abans, els pilots que es connectin més tard no podran participar en la missió)
Aparell: Yak-7B ser.36

Com que utilitzarem el generador de missions PWCG la missió i el briefing se sabran just al moment de començar la missió.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Briefing

Data: 05/04/1943

Objectiu: Penetrar l'espai aeri enemic a la zona de Ivanovaskaya i atacar qualsevol avió enemic.

2020_5_29__14_26_1-2.jpg

Debriefing

Participants:
  • Gosdatura RTB (aterratge d'emergència)
  • Leidanwing RTB
  • Wotan RTB
  • rush KIA (explosió per danys de l'avió)

Objectius destruïts:
  • 2 Fw-190
  • 3 He-111

Només entrar a l'espai aeri enemic es va localitzar un grup de bombarders i es va procedir a atacar-lo i abatre'n alguns. Posteriorment es van localitzar altres grups de contactes que eren Fw190 i Bf109 que ens van atacar tot i que en vam poder abatre algun. A l'estar molt dispersat el nostre grup cadascú va tornar a base com va poder.
 
Last edited:

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#3
Un dels atacs més tontos que he fet a bombarders. En la primera passada, des de les seves 6, malgastant munició, apropant-me massa... i acabant amb una ràfega de l'artiller dorsal del 111 que em toca el motor (com a la missió anterior, però a les primeres de canvi). Em retiro del combat amb la intenció d'aterrar a la base més propera. A mitja fugida, però, m'ataca un Fw-190 i he de defensar-me, tot i que entrar en combat era la darrera cosa que volia fer, amb els vidres frontals bruts d'oli. De totes maneres, el pilot del 190 sembla que no era molt llest, i acabo aconseguint abatre'l. Després veig com estan atacant a en Rush, però no arribo a temps d'ajudar-lo i refuso el combat un cop ell ha caigut (no m'havien vist a mi i no em segueixen). Aterro a Abinskaya sense gaires problemes, el motor ha aguantat.

Salut!
:çcerv: