Dissabte 21 d'octubre 22.00h - Outer Hell 1°: Hired

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#1


REQUISITS
ArmA3 + APEX + Estàndard bàsic + Alive (del repostori opcional) + Theseus Services
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 6999497&se

NORMES
Normes de convivència a les partides.

SITUACIÓ
Després d'observar diversos conflictes aïllats a l'illa, sembla que tenim oportunitat de recuperar la inversió :

Madero, l'antic cap del govern d'Altis, expulsat del poder per l'E.N.A., ha reunit els anitcs "alcaldes" de les ciutats de l'illa. L'expresident està sota la "protecció" de la U.N., però vol intentar una solució pacífica a la jove guerra civil i, utilitzant l'influencia dels alcaldes, frenar el cop d'estat, tranquilitzar el Front Anti Nacional i aconseguir arribar a un tracte sense haver de vessar més sang. Recordem que el nostre V.I.P és conegut per la seva ideologia mixta : de pacifista al més pur estil Gandhi a ferm com Churchill. Encara no vol donar llum verda al F.A.N., tinguent esperança de que l'exercit nacional recapacitarà.

Aquest matí, durant la reunió amb els dirigents, han rebut una amenaça contundent de part del E.N.A.. Madero, que vol demostrar que no té por a ningú s'ha llençat un farol donant-lis les coordenades d'on es fa la reunió, diguent que els espera allà per parlar-ne. Obviament avui no serà un dia de negociacions, la guerra civil ja ha començat. Just penjar el telèfon, el secretari de Madero ens ha contractat i pagat una quantia extra perquè ens hi presentem com abans millor.

FORCES AMIGUES
- PMC Silver Dogs
-- Esquadra Ahib 1-1
-- Esquadra Ahib 1-2

FORCES ENEMIGUES
- Exercit Nacional d'Altis (E.N.A.)

MISSIÓ
No sabem ben bé que vol aconseguir amb aquesta reunió, però de ben segur que l'Exercit Nacional apareixerà per assassinar l'antic president. La nostra missió serà protegir-lo a ell i als seus companys dels enemics.

Si veiem que no es possible protegir-lo en la localització on es troba, serà possible evacuar-lo, tot i que rebrem una penalització del pagament si això passa.

Un cop acabem amb l'atac enemic, si tenim temps i ens veiem en cor, podriem atacar a una base pròxima per aconseguir suministres.

EXECUCIÓ
Es decidirà un comandant durant el briefing, aquest tindrà el control sobre les dues esquadres Ahib i podrà, si cal, elegir a un líder de l'esquadra que no en formi part

Tasques
- Objectiu/s principal/s (+500GMP)
1. Mantenir en vida l'antic cap del govern d'Altis a tota costa

-Objectius secundaris (+250GMP)
1. Mantenir en vida els caps de les regions (cada "cap" que mori, suposarà una penalització de -50GMP)

-Objectiu extra (+100GMP)
Acabar amb una petita base d'operacions pròxima a la nostra missió i robar-lis els suministres.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- UH-60 de transport i evacuació (si cal)
- Un Chinook per "requisar" suministres enemics

Abastiment
- Equipament a base que repartirem abans de partir cap a l'illa
(només hi haurà virtual arsenal en cas d'emergencia)

-Disposarem d'una varietat d'explosius i ametralladores fixes per poder defensar l'esglesia

COMANDAMENT/SENYAL

Callsigns:

- Ahib 1-1
- Ahib 1-2
- Pequod 1 (transport)
- Pequod 2 (requisador)

ROLS

Ahib 1-1
-Comunicacions
-Granader
-Tirador
-Sanitari
-Operador

Ahib 1-2
-Comunicacions
-Granader
-Tirador
-Sanitari
-Operador

BALANÇ DELS COMPTES

•Balanç :
1'000GMP
-50 ametralladores fixes
-50 explosius
-100 Bradley
-50 Tigr
-400 equipament
350GMP

SERVIDOR
- per determinar

EDITOR
- Copess

APUNTATS
- Punished Copess
- DD SilverArrow
- Solid Atunero
- Big Viper
- Quiet Ashdrick
- Liquid Magnetar
- Psycho Kronus
- Kazuhira Davidaf

ASSISTENTS
- Copess
- SilverArrow
- Atunero
- Viper
- Ashdrick
- Kronus
- Davidaf
- Flanagan

RESULTAT
-Tot un éxit : tant en Madero la majoria dels seus polítics han sobreviscut a l'atac desmesurat del E.N.A. (+600GMP)
Hem tingut 3 baixes, per tant ens toca pagar 150GMP com a compensació a les families. (-150GMP)
El comandant ha recullit les queixes dels S.D. i logística tindrà que buscar-se un proveïdor d'armes i vehicles nou

Balanç final : 800 GMP

 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
La missió ha estat guai, hem tingut "jaleo" per estona. Ara et deixo algun consell meu:

- Cada cop que moríem fèiem respawn allà mateix amb equipament vanila. Suposo que això és un error, perquè aquí no es permet el respawn infinit en missions oficials ç;)
- Hauries de repassar la capça d'equipament normal, ja que faltaven moltes coses bàsiques a equipar, com els taps de les orelles :çsi:
- Tot i que la missió ha estat bé, hi ha una cosa que no m'ha semblat gens lògica. Si el Madero aquest era el ex-president del país, i estava amb els seus batlles allà reunit esperant als dirigents enemics, sabent que ENA podia llançar un atac militar, perque no tenia un petit destacament de l'UN protegint-lo? No se, em sembla una mica suïcida. Pensa que la missió s'ha aconseguit en part gràcies als infinits respawns, si no dubto molt que haguéssim acomplert la missió , eren massa enemics i massa ben equipats.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#12
Viper said:
La missió ha estat guai, hem tingut "jaleo" per estona. Ara et deixo algun consell meu:

- Cada cop que moríem fèiem respawn allà mateix amb equipament vanila. Suposo que això és un error, perquè aquí no es permet el respawn infinit en missions oficials ç;)
- Hauries de repassar la capça d'equipament normal, ja que faltaven moltes coses bàsiques a equipar, com els taps de les orelles :çsi:
- Tot i que la missió ha estat bé, hi ha una cosa que no m'ha semblat gens lògica. Si el Madero aquest era el ex-president del país, i estava amb els seus batlles allà reunit esperant als dirigents enemics, sabent que ENA podia llançar un atac militar, perque no tenia un petit destacament de l'UN protegint-lo? No se, em sembla una mica suïcida. Pensa que la missió s'ha aconseguit en part gràcies als infinits respawns, si no dubto molt que haguéssim acomplert la missió , eren massa enemics i massa ben equipats.
-El respawn allà mateix va ser un error que, tot i fer proves no vaig poder impedir. Per la pròxima estarà arreglat.
-L'equipament estarà complet per la pròxima, ja em posaré amb contacte amb algú perquè m'ajudi
-La U.N. no m'ha agradat mai, per tant els he fet "covards" i se n'han rentat les mans, és part de l'història, més endavant veurem com de "fort" és la U.N. i els seus interesos (aqui s'acaben els spoilers). Tema enemics? No n'hi havien gaires, originalment, desgraciadament, per culpa dels inifinits respawns i de la impossibilitat de curar als aliats (ja que feien respawn tot i poder ser curats), vàrem acabar sense problemes amb l'enemic i vaig posar-ne més perquè hauriem acabat la missió en 30minuts. D'aqui varen venir els 2 blindats lleugers enemics ; els quals hauriem eliminat amb els RPG que hi havien a la base, els quals no vam agafar crec.

Pd. Apart d'això, recordeu al final el IED que hi havia al cotxe? Vàrem pecar de confiats, el mercat negre no es de confiança i, siguent una PMC "novata" no ens tenen respecte, per tant no s'ha de confiar amb ningú.

Pd. 2 : també vull afegir que una missió de "defensa amb olejades d'enemics" és algo que no havia vist mai fer-se, i dintre del que quep, no em va fallar gaire el tema waypoints.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#13
Bon dia senyors,

Per desgracia vaig perdre la connexió a mitja partida i no la vaig recuperar.

Quan a la missió en sí, jo crec que va ser interessant i refrescant, però potser un xic limitada.

Ja s’ha comentat el tema del respawn, habitualment com a editor crec que és el primer que s’ha de provar, perquè pot fàcilment acabar amb la simulació. Si tens vides infinites les batalles es tornen rutina.

Quan a l’equipament, el tema de les caixes d’equipament es va poder solucionar amb l’arsenal dinàmic, per tant no ho veig problemàtic. El que si crec que s’hauria d’evitar és fer servir armes futuristes doncs trenquen la història i simulació.

Finalment, parlant de la missió en sí, jo la veig bé. No tendim a fer missions defensives, i ha estat curiós. A la comunitat no en fèiem una així per onades des de fa uns mesos quan vam assaltar aquell complex a Tanoa i el vam haver de defensar de les onades enemigues. Cal apuntar que són de les que costa més calibrar, doncs els participants no poden controlar tant el grau de pressió que reben.

Com a suggeriment, crec que s’haguessin pogut posar objectius addicionals, per un cop eliminades les primeres onades fer quelcom més. Però això ja és un tema de cada editor. Jo habitualment poso sempre 2 o 3 objectius -fet que pot provocar que s’allarguin massa també-.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
95
28
#14
Jo com vaig dir:

1- Respawns ilimitats i al lloc -> No posar respawn si us plau, ACE Spectator.
2- Desactivar tots els Garbage Collectors, a mitja missió es van esborrar tots els cadavers i vehicles destruits i va quedar tot ben lleig.
3- Llistat d'armament i equipament a la caixa consensuat i amagar el VA.
4- La próxima intentar compensar una mica la dificultat (no enviar BMDs contra infanteria sense AT ni suports per exemple).