STAR CITIZEN (RSI)

#2
Re: CITIZEN

Com ho saps! Ja fa temps que el tinc en la mira! ç;)

El que em "preocupa" és veure si arriba al nivell del Eve Online per al que fa a economia, industria, exploració... (el meu rol és de comerciant i m'ho passo pipa!). La resta te molt bona pinta!

Tot i que ara ja em pago al quota del Eve amb els calerons que guanyo "in game" m'agradaria poder prescindir d'aquesta pressió... jejejeje
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Re: CITIZEN

ostia .... del creador de Wing Commander :çamor: :çamor: :çamor: quina bona pinta que té! Se que a molts companys no els hi agrada el terme simulador per parlar de coses que encara no existeixen però aquest genera m'encantaaaaa !!! Això si que val la pena fer-se una cabina amb la impressora 3D çXD
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#8
Re: CITIZEN

Surt cap al primer quart del 2015. Segurament aquest cap de setmana ja podre convidar a la gent a veure el meu hangar.
Les meves últimes adquisicions:

[youtube]lzlNuCJ0NqE[/youtube]

[youtube]AOjt5517E6A[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Des del dia 21 es poden crear organitzacions des de la web d'Star Citizen. Jo he aprofitat i he creat la dels Cavallers del Cel.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/CAVALLERSC

He posat PMC, Hardcore, Role Play, i tasca principal Freelancing i secundaria Infiltration, però si voleu ho podem canviar (si cal l'esborro i la creu de nou). Vosaltres que sabeu mes com va el tema digueu si aixi ja es interessant o preferiu altres coses, com ser corporació, o dedicar-se al comerç, etc...
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
Clar que no cal, ja suposo que alguns ja esteu en alguna altre i no voleu canviar ç;) , jo es per aquells que estiguin interessats en formar una pròpia, jo us dic que jo prefereixo que l'administració de l'organització la porti un altre, ja tinc suficient jo amb la comunitat com per gestionar també l'Star Citizen.
Cal a dir que amb el munt de jugadores que tindrà aquest joc, seria una bona manera de captar membres per la comunitat, a traves de la nostre organització al joc.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Aquí teniu una entrevista feta per la comunitat Ciudadano Estelar a Chris Roberts amb subtítols en castellà. Comenten coses molt interessants, com que estarà traduir i doblat al Castellà (si s'haguessin esperat un parell d'anyets a lo millor també estaria en Català XD), que suportaran multimonitor sense deformacions, etc... Encara no he acabat de sentir tota la entrevista.

[youtube]3XRmzp-CyZE[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
En el Wingsman's Hanger d'ahir van mostrar una mica algunes funciones al joc (poca cosa), però molt interessant, que demostra el nivell de detall a les naus o estacions. Es veu per exemple com funciona el sistema de recarrega de míssils de la torreta dorsal davantera de la Idris, i es genial veure que no nomes es un tema estètic a nivell extern de la nau, si no que a mes veiem per dintre de la propi nau, a la "sala de míssils", com el sistema agafa i mou els míssils per fer la recarrega, i on a mes tindrem uns panells interactius per manipular el sistema, bastant increïble aquest nivell de detall.

[youtube]fllp5o5Qkq0[/youtube]